[ad_1]

روش های مختلفی برای ذخیره آنلاین اطلاعات یا به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران وجود دارد. سرویس هایی مانند Google Drive و Dropbox راه حل های پرطرفداری هستند که برای به اشتراک گذاری آسان پرونده های بزرگی که ممکن است نتوانید در یک ایمیل جمع آوری کنید نیز مناسب هستند.

اگر فکر می کنید چه چیزی بهتر است ، هیچ دلیلی برای حدس زدن وجود ندارد. ما قبلاً دو سرویس ذخیره سازی را برای شما مقایسه کرده و نتایج را گردآوری کرده ایم.

فضای ذخیره سازی رایگان

هر دو Dropbox و Google Drive فضای ذخیره سازی رایگان برای کسانی که مایلند خدمات مربوطه خود را قبل از صرف چند دلار در ماه برای کار گسترده تر و دائمی تر ، امتحان کنند ، فراهم می کنند. Google Drive به صورت استاندارد با 15 گیگابایت فضای رایگان ارائه می شود که بسیار بیشتر از فضای ذخیره سازی رایگان Dropbox است که فقط 2 گیگابایت است.

در حالی که این به Google مزیت قابل توجهی در این بخش می دهد ، Dropbox چندین روش برای افزایش فضای ذخیره سازی رایگان شما ارائه می دهد. حساب های پایه (رایگان) می توانند 500 مگابایت فضای ذخیره سازی اضافی برای هر دوست یا عضو خانواده ذکر شده در سرویس ، حداکثر 16 گیگابایت کسب کنند. کاربران همچنین می توانند یک پیام کوتاه در مورد اینکه چرا از استفاده از Dropbox برای دریافت 125 مگابایت رایگان لذت می برند ، بنویسند.

در حالی که فضای ذخیره سازی اضافی به دست آمده به این معنی است که Dropbox فضای آزاد بیشتری نسبت به Google Drive ارائه می دهد ، مراجعه به گنجینه دوستان کار ساده ای نیست. به خصوص در دنیای امروز ، بیشتر افرادی که خواهان ذخیره سازی ابری هستند از قبل آن را دارند. خوب است که Dropbox این گزینه را دارد ، اما در پایان ، فضای ذخیره سازی رایگان Google Drive بهتر است.

ذخیره سازی ممتاز

اگر می خواهید بیش از چند گیگابایت ذخیره کنید ، مهم نیست که کدام راه حل ذخیره سازی ابری را انتخاب کنید: شما باید هزینه آن را پرداخت کنید. Google Drive و Dropbox خدمات اشتراک برتر را ارائه می دهند که فضای ذخیره سازی از راه دور بیشتری را برای کار شما فراهم می کنند. سوال این است که کدام یک بسته های بهتری دارد؟

برای کاربران شخصی ، Dropbox برای قیمت های ذخیره سازی برتر خود از یک ساختار قیمت گذاری کسب و کار به کار دیگر برخوردار است. حساب Dropbox Plus فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی را ارائه می دهد که حذف دستگاه از راه دور و احراز هویت دو عاملی را اضافه می کند (که این روزها برای حفظ امنیت پرونده بسیار مهم است). 100 دلار در سال یا 10 دلار در ماه به شما بازپرداخت می کند. همچنین یک گزینه حساب حرفه ای وجود دارد که 17 دلار هزینه دارد و 3 ترابایت فضای ذخیره سازی به همراه یک علامت علامت ، پیوندهای کنترل مشترک و ویژگی های مفید بیشتر را ارائه می دهد.

برای تیم ها و کاربران تجاری ، Dropbox همچنین حساب های استاندارد و گسترده ای را ارائه می دهد که شامل زمان بازیابی فایل اضافی ، رمزگذاری داخلی و چندین ویژگی پیشرفته دیگر است. وقتی حسابهای استاندارد با 5/12 ترابایت حافظه با هزینه 12/50 دلار در ماه محدود می شوند ، حسابهای پیشرفته عملاً نامحدود هستند و فضای مورد نیاز را ارائه می دهند. با این حال ، قیمت آن بسیار گرانتر است و هزینه آن برای هر کاربر در هر ماه 20 دلار است که سالانه پرداخت می شود ، یا 25 دلار در ماه به صورت ماهانه. آنها همچنین دارای گزینه های زیادی برای مدیریت تیم هستند ، از جمله گزینه های صورتحساب ، مدیریت سرپرست ، API دسترسی شریک و همه خدمات ابری در سطح کسب و کار.

از طرف دیگر ، Google Drive پس از گزینه رایگان سه سطح قیمت گذاری اساسی را ارائه می دهد که معمولاً Google One نامیده می شود. اولین برنامه ماهیانه 2 دلار است که 100 گیگابایت ، دسترسی به کارشناسان Google و امکان افزودن اعضای خانواده را فراهم می کند. گزینه دوم 3 دلار در ماه با قیمت 200 گیگابایت است که شامل مزایای قبلی به علاوه تخفیف برای فروشگاه گوگل است. گزینه پایان یک سطح حرفه ای تر از 2 ترابایت با قیمت 10 دلار در ماه است که تخفیف قابل توجه تری نیز به شما می دهد. حالا آنجا هستند گزینه های اضافی برای Google Drive ، حداکثر 30 ترابایت با 300 دلار در ماه. با این حال ، آنها عمدتا در سطح سازمانی بر مصرف کنندگان متمرکز شده اند و سایر مزایا به ندرت پس از سطح چهارم تغییر می کنند.

به هر حال ، Google Drive و Dropbox مزایای قیمت گذاری خود را دارند. اگر 100 گیگابایت فضای کافی باشد ، گزینه 2 دلار در ماه در Google Drive بهترین شرط است. همچنین گزینه های بسیار بیشتری برای ظرفیت ذخیره سازی بیشتر دارد. با این حال ، بسته تجاری Dropbox فضای ذخیره سازی نامحدود فقط با 75 دلار در ماه را ارائه می دهد ، که بسیار بیشتر و به مراتب کمتر از قابل توجه ترین پیشنهاد Google Drive به صورت نقدی است.

همگام سازی فایل

Dropbox می تواند پرونده ها را در چندین دستگاه و سیستم عامل از جمله کلیه سیستم عامل های اصلی دسک تاپ و موبایل همگام سازی کند. از آنجا که Cloudware با مقایسه خراب می شود ، پشتیبانی لینوکس و “همگام سازی هوشمند” آن Dropbox را از رقابت جدا می کند ، زیرا به این معنی است که فقط تغییرات هماهنگ شده اند ، نه کل پرونده یا پوشه.

برای مقایسه ، همگام سازی Google Drive از چندین دستگاه و سیستم عامل پشتیبانی می کند ، اگرچه از لینوکس پشتیبانی نمی کند. چند راه حل برای این وجود دارد ، اما یک پلت فرم هماهنگ سازی پرونده با پشتیبانی رسمی نیست. اگرچه این امکان را برای شما فراهم می کند تا پرونده های خاصی را برای همگام سازی انتخاب کنید ، اما از تغییرات پرونده همگام سازی پشتیبانی نمی کند ، که معمولاً همگام سازی در سطح بلوک نامیده می شود. این بدان معناست که برای همگام سازی آنها باید تمام پرونده ها را دوباره بارگذاری یا بارگیری کنید.

اشتراک فایل

اشتراک فایل برای بسیاری از کلاینت های ذخیره سازی ابر از اهمیت بالاتری برخوردار است ، زیرا ارسال فایل ها یا پوشه های بزرگ را برای گروه های مختلف بسیار آسان می کند.

Google Drive به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه تلفن همراه یا رابط مرورگر وب ، فایلها و پوشه ها را با پیوندهای مستقیم یا گزینه دسترسی ایمیل به شریک اشتراک معتمد خود به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان را می دهد تا به افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید مجوز مشاهده و ویرایش بدهید ، به شما امکان می دهد تا قدرت آنها را شخصی سازی کنید. تنها نکته منفی این است که در صورت عدم انتقال پرونده ها یا پوشه های به اشتراک گذاشته شده در آینده ، بدون گذرواژه یا تاریخ انقضا این پیوندها ، احتمال ایجاد امنیت وجود دارد.

مارک کوپاک / روند دیجیتال

مارک کوپاک / روند دیجیتال

Dropbox به همان اندازه که در آن می توانید پوشه ها و پرونده های به اشتراک گذاشته شده را مشخص کنید ، انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. با این حال ، دارندگان حساب حرفه ای و تجاری می توانند رمزهای عبور و تاریخ اعتبار اتصال را تنظیم کنند تا در طولانی مدت از داده های شما محافظت کنند. همچنین می توانید مجوزهای ویرایش را برای کاربران تنظیم کنید. ویژگی Showcase آن برای کاربران حرفه ای نیز لمس خوبی است و به آنها امکان می دهد صفحات نمونه کارها رسانه Dropbox را ایجاد کنند.

صفحه به اشتراک گذاری Dropbox به شما کمک می کند تا ببینید کدام پوشه ها و پرونده ها را در دسترس دیگران قرار داده اید. در نهایت ، این ، همراه با حفاظت بهتر از حفاظت از داده های کاربر ، Dropbox را به یک انتخاب بهتر تبدیل می کند.

قابلیت پشتیبانی و عملکرد خارجی

Google Drive می تواند پیوست ها را به سرعت در Gmail ذخیره و ذخیره کند ، تصاویر تکراری را با Google Photos ذخیره کرده و همکاری با Google Docs ، Sheets و Slides را آسان کند. فروشگاه وب Chrome دارای بیش از 100 برنامه Google Drive سازگار با شخص ثالث است که به راه حل ذخیره سازی ابری پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به برخی از رقبای خود می دهد.

Dropbox همچنین محصولات و مشارکت های خاص خود را توسعه داده است. کاربران شخصی می توانند با مشارکت مایکروسافت که اسناد Office را باز و ویرایش شده توسط خود Dropbox می بینند ، همکاری را آسان تر کنند. کاربران کسب و کار Dropbox همچنین می توانند از مشاهده و اشتراک گذاری PDF با Adobe و پیام رسانی به صورت لحظه ای از طریق Slack استفاده کنند. پلت فرم DBX آن همچنین به ادغام با خدماتی مانند Autodesk و Okta کمک می کند. کاربران حرفه ای به API نامحدود به امنیت ، عملکرد و شرکای داده دسترسی پیدا می کنند تا بتوانند راه حل های منحصر به فرد خود را براساس نیازهای تجاری خود ایجاد کنند.

بعلاوه ، Dropbox برنامه های خود را در طول سال ها برای رقابت مستقیم تر با Google اضافه کرده است. اینها شامل Dropbox Spaces برای همکاری تیمی ، Dropbox Paper برای ایجاد محتوا و Dropbox Transfer برای ارسال ایمن پرونده های بزرگ است. قابل توجه است ، این سرویس اخیراً یک برنامه دسک تاپ جدید را برای ادغام تمام سرویس های خود در یک رابط تمیزتر راه اندازی کرده است که باعث می شود آنها بیشتر قابل استفاده شوند و Dropbox را با قابلیت های سیستم عامل کاملاً ادغام کند.

Dropbox در اینجا مسیری طولانی را طی کرده است و دوباره برای مشاغل پیچیده یا مشاغل سطح سازمانی راحت تر است. هنوز هم ، برای Google بسیار راحت است که همه چیز را در خانواده Google نگه دارد. این به آنچه شما نیاز دارید بستگی دارد.

امنیت و حریم خصوصی

در دنیایی از افشاگری های بعد از اسنودن و هک های منظم سازمان های بزرگ ، اطمینان از محافظت از اطلاعات از راه دور و حریم خصوصی شما مورد توجه بسیاری از مشتریان ذخیره سازی ابری است.

Dropbox ، به نوبه خود ، داده های شما را در حالی که پرونده ها در حال حرکت هستند ، به یک استاندارد AES 128 بیتی رمزگذاری می کند و سپس در حالت استراحت ، به یک استاندارد AES 256 بیتی رمز می کند. همچنین برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیر مجاز به پرونده ها ، احراز هویت دو عاملی را برای رمزگشایی ارائه می دهد. درصورت از دست دادن دستگاه ، مشتریان می توانند از راه دور پرونده های همگام سازی را حذف کنند. لغو نسخه حتی به شما امکان می دهد تا بسته به بسته خود ، فایلهای به روز شده را برای دوره های زمانی مختلف جایگزین کنید و در برابر باج افزار محافظت کنید.

Google Drive ویژگی های امنیتی قابل مقایسه ای را ارائه می دهد ، اگرچه از رمزگذاری 256 بیتی AES با پرونده های در حال انجام و رمزگذاری 128 بیتی AES هنگام استراحت استفاده می کند. همچنین از احراز هویت دو عاملی و ویژگی های Cloud Identity برای مشاغل پشتیبانی می کند. این دستگاه از استانداردهایی مانند ISO 27017 ، PCI DSS ، FedRAM ، FISC Compliance و سایر استانداردها برخوردار است. می توانید لیست کامل را اینجا ببینید.

در همین حال ، Dropbox همچنین دارای تعدادی از استانداردهای امنیتی و حریم خصوصی است ، اما کمی بالاتر از گواهینامه های EU / US و میزبانی داده در اروپا است. علاوه بر این ، آنها کمی صریحتر در مورد مبارزه با درخواستهای گسترده داده های دولت صحبت می کنند ، اگرچه آنها نمی توانند تضمین کنند که هیچ درخواست خاصی انجام نمی شود.

به طور کلی ، Google Drive در اینجا به دلیل صراحت و شفافیت در مورد تعداد گواهینامه هایی که از نظر ملی و بین المللی کسب می کند ، از مزایای بسیار کمی برخوردار است. با این حال ، Dropbox دارای رشته های داده خاص خود است ، به ویژه برای مشاغل فعال در اروپا. برای کسب اطلاعات بیشتر از هر سرویس ، از نزدیک با پشتیبانی همکاری کنید.

Dropbox برنده مسابقه نزدیک است

رقابت بین Google Drive و Dropbox با هر دو سیستم ارائه خدمات شگفت انگیز رایگان و غیر رایگان ، بیش از هر زمان دیگر نزدیکتر است. اما در حالی که هر دو گزینه های قابل توجه ذخیره سازی ابری را ارائه می دهند ، Dropbox تقریباً هر بار برنده Google Drive می شود.

با این حال ، مواردی وجود دارد که Google Drive می تواند نیازهای شما را بهتر برآورده کند. اول اینکه ، نسخه رایگان Google Drive بسیار بهتر از Dropbox است ، بنابراین برای کسی که فقط چند پرونده دارد یا فقط به آزمایش نسخه پشتیبان گیری از ابر علاقه دارد ، گزینه مناسبی است. Google Drive همچنین برای کاربرانی که از قبل با سیستم عامل Google آشنا هستند یک انتخاب طبیعی است. برای هر کس دیگری ، Dropbox خدمات عالی ارائه می دهد.

پیشنهادات اضافی Dropbox برای کاربران در سطح سازمانی همچنین دارای کنترل بهبود رمز عبور برای اتصالات مشترک و یک بسته ذخیره سازی نامحدود قابل توجه است.

توصیه های سردبیران






[ad_2]

منبع: tarahi-news.ir

ایندکسر