[ad_1]

اگر به دنبال یک ماشین خانوادگی جدید هستید ، به احتمال زیاد به دنبال یک کراس اوور هستید ، نه یک مینی ون. محرک های خودرویی با صندلی های بلند و فضای داخلی با ابعاد بزرگ بازار را در دست گرفته اند و نمی توان دلیل آن را درک کرد. آنها اغلب جادار ، ایمن ، نسبتاً کارآمد و دارای ویژگی های فنی مفیدی هستند.

اطلاعات بیشتر

2021 هوندا پیلوت و 2021 تویوتا هایلندر دو بازیکن اصلی در بخش کراس اوورهای میان رده هستند. هر دو با ارائه ارزش و اطمینان مورد انتظار رانندگان از اتومبیل های هوندا و تویوتا با قیمت مناسب ، شهرت مثبت حسادت انگیزی کسب کرده اند. در بعضی مناطق با هم همپوشانی دارند اما در بعضی مناطق متفاوت است. ما به چگونگی مقایسه آنها از نظر طراحی ، فناوری ، مصرف سوخت و راحتی نگاه می کنیم.

مشخصات فنی

سطح پایین Pilot LX به صورت استاندارد با نمایشگر مرکزی 5 اینچی و سیستم صوتی هفت بلندگو ارائه می شود. هوندا همچنین دارای یک سیستم سرگرمی و سرگرمی پیچیده تر با صفحه لمسی 8 اینچی و سازگاری Apple CarPlay / Android Auto در سطوح بالاتر تجهیزات است. همچنین ناوبری ، سیستم صوتی بهبود یافته و سیستم سرگرمی صندلی عقب کودک پسند وجود دارد ، اما شما باید حتی بیشتر از نردبان به سطح تجهیزات بروید.

پایگاه Highlander ویژگی های تکنولوژیکی بیشتری نسبت به Pilot ارائه می دهد. همراه با یک استریو شش بلندگو و یک صفحه لمسی 8 اینچی سازگار با Android Auto ، Apple CarPlay و Amazon Alexa. به خریدارانی که بودجه خود را به یکی از گرانترین سطح تجهیزات می رسانند ، پاداش ناوبری در بالای صفحه لمسی 12.3 اینچی دریافت می شود.

بهره وری و مصرف سوخت

Pilot و Highlander کراس اوورهایی هستند که بر اساس خودرو ساخته شده اند. آنها مانند SUV های سنتی به نظر می رسند ، اما رفتارهای جاده ای پیچیده تری نسبت به یک جیپ Wrangler با هزینه توانایی خارج از جاده ارائه می دهند. آنها به صورت استاندارد با پیشرانه جلو در دسترس هستند و به عنوان گزینه ای با درایو تمام چرخ برای جاده های سبک خارج از جاده و لغزنده موجود هستند.

تنها پیشرانه ارائه شده به Pilot 3.5 لیتری V6 است که 280 اسب بخار قدرت و 262 پوند گشتاور تولید می کند. هوندا دیگر یک اتوماتیک شش سرعته ارائه نمی دهد ، بنابراین تنها جعبه دنده موجود یک اتوماتیک نه سرعته است. در صورت داشتن تجهیزات مناسب ، چرخ های جلو می تواند تا 3500 پوند برسد ، در حالی که انتخاب پیشرانه تمام چرخ ، این رقم را به 5000 پوند افزایش می دهد.

در تویوتا ، موتور استاندارد Highlander یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 295 اسب بخار و 263 پوند است. گشتاور زیر پای راست راننده این خودرو با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک سوار شده و ظرفیت یدک کشی 5000 پوندی به کراس اوور را می دهد ، چه پیشرانه باشد چه چهار چرخ متحرک.

لازم به یادآوری است که بسیاری از عوامل واقعی می توانند در مصرف سوخت تأثیرگذار باشند.

Pilot در مقرون به صرفه ترین پیکربندی خود ، با 9 سرعته اتوماتیک و پیشرانه جلو ، دارای 20 مگا پیکسل در EPA دارای رتبه بندی EPA ، 27 مایل بر ساعت در بزرگراه و 23 مایل بر ثانیه در مجموع است. Highlander به ترتیب به حداکثر 20 ، 28 و 23 می رسد. لازم به یادآوری است که بسیاری از عوامل در دنیای واقعی ، مانند سبک رانندگی و انواع جاده هایی که رانندگی می کنید ، می توانند بر مصرف سوخت تأثیر بگذارند. به قول معروف ، مسافت پیموده شده شما می تواند – به معنای واقعی کلمه – متفاوت باشد.

برخلاف هوندا ، تویوتا گزینه درایو هیبریدی را ارائه می دهد. سیستم 243 اسب بخار در حدود یک موتور 2.5 سیلندر 2.5 لیتری ساخته شده است و مصرف سوخت Highlander را به 36 مایل در هر کیلوگرم در شهر ، 35 مایل در هر کیلومتر در بزرگراه و 36 مایل بر ثانیه در ترکیب افزایش می دهد. خریداران می توانند پیشرانه جلو یا چهار چرخ متحرک را انتخاب کنند ، بنابراین هیبریدی وجود دارد که نیازهای همه را برآورده می کند.

طراحی و ابعاد

اگر از ما بخواهید ، خلبان و کوهنورد در مسابقات زیبایی پیروز نخواهند شد. آنها بالاتر از همه کاربردی هستند ، اگرچه هر دو دارای نشانه های شیک هستند که آنها را با زبان طراحی فعلی سازندگان مربوطه مطابقت می دهد. هوندا Pilot نسل سوم فعلی را برای سال 2016 معرفی کرده و مجموعه ای از به روزرسانی های بصری را برای سال 2019 در اختیار آن قرار داده است. نسل چهارم Highlander تویوتا برای سال مدل 2019 به فروش می رسد ، بنابراین حتی یک سال هم باقی نمی ماند.

از نظر اندازه هر دو کاملاً شبیه به هم هستند. ابعاد خلبان 194.5 اینچ ، طول 69.8 اینچ و عرض 78.6 اینچ است. طول Highlander تا 194.9 اینچ طول ، 68.1 اینچ طول و 76 اینچ عرض است. طول فاصله دو چرخ نیز کاملاً نزدیک است: 111 اینچ برای هوندا و 112.2 اینچ برای تویوتا. هوندا ادعا می کند که 7.3 اینچ فاصله خلبان از خلبان در مقایسه با 8.0 اینچ از تویوتا است.

در قسمت داخلی ، خلبان دارای صندلی هایی برای حداکثر هشت نفر است که حجم کلی مسافران آنها 152.9 فوت مکعب است. Highlander همچنین بسته به مدل می تواند روی هشت بنشیند و حداکثر حجم مسافر آن 141.3 فوت مکعب است – برای مثال ، اگر سانروف پانوراما را سفارش دهید تا این رقم را به 136.1 کاهش دهد. فضای خلبان با 16.5 فوت مکعب فضای بار همراه با هر سه ردیف صندلی در محل ، 48.8 فوت مکعب با ردیف سوم تاشو صاف و 83.9 فوت مکعب با ردیف دوم و سوم تا شده است. ارقام هایلندر به ترتیب در 16 ، 48.4 و 84.3 ثبت شده است. دوباره اینجا: نزدیک است.

ایمنی

هوندا و تویوتا طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی را ارائه می دهند که برای حفظ امنیت شما و شما تا آنجا که ممکن است طراحی شده است. Pilot به صورت استاندارد با ویژگی های اساسی مانند ترمز ضد قفل و کنترل پایداری و همچنین کیسه های هوا پرده جلو ، جلو و سه ردیف در دسترس است. هر خلبان ، صرف نظر از سطح تجهیزات ، می تواند به کاهش برخورد ، کاهش خروج جاده ، هشدار برخورد به جلو و هشدار خروج از خط نیز افتخار کند. کروز کنترل تطبیقی ​​نیز به صورت استاندارد در دسترس است ، اما خریدارانی که سیستم نظارت بر نقاط کور را می خواهند باید سلسله مراتب سطح تجهیزات را بالا ببرند.

برای مقایسه ، Highlander به صورت استاندارد با کروز کنترل تطبیقی ​​، چراغ های جلو اتوماتیک ، دستیار نگهداری از خط ، تشخیص علائم جاده ای ، تشخیص دوچرخه سوار و سیستم قبل از برخورد ، به علاوه هشت کیسه هوا (از جمله کیفی که از زانوهای راننده محافظت می کند) ارائه می شود . نظارت بر نقاط کور و کمک پارک در سطوح بالاتر تجهیزات نیز موجود است.

قیمت گذاری

جای تعجب نیست که ، برای وسایل نقلیه ای که به عنوان رقیب قرار می گیرند ، قیمت Pilot و Highlander کاملاً نزدیک است. Pilot LX اولیه چرخ جلو از 32،250 دلار شروع می شود. این مجموعه همچنین شامل مدل های EX ، EX-L ، Special Edition ، Touring ، Elite و Black Edition است. دومی – که فقط با سیستم چرخ محرک در دسترس است – با قیمت 49920 دلار شروع می شود.

قیمت هایلندر از 34810 دلار شروع می شود. این رقم مربوط به مدل پایه L با پیشرانه جلو ، موتور V6 و بدون تجهیزات اضافی است. از آنجا می توانید به LE ، XLE ، XSE (جدید برای 2021) ، Limited یا Platinum ارتقا دهید. گرانترین هایلندر با چهار چرخ متحرک و بدون آپشن 48915 دلار قیمت دارد. مدل هیبریدی با قیمت 38410 دلار شروع می شود و برای مدل پیشرفته با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری به 50315 دلار می رسد.

هیچ یک از ارقام فوق هزینه اجباری مقصد را که مانند تحویل و جابجایی اتومبیل است ، شامل نمی شود. شارژ هوندا و تویوتا 1120 دلار است.

رقبای اصلی

اگر پایلوت و هایلندر جذاب به نظر نمی رسند ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. نیسان پاتفایندر ، مزدا CX-9 ، فورد اکسپلورر ، شورولت تراورس ، هیوندای سانتا ، کیا سورنتو و فولکس واگن اطلس ترکیبی مشابه از فضا ، ویژگی ها و قیمت و همچنین صعود از سوبارو (تصویر بالا) را ارائه می دهند.

توصیه های سردبیران






[ad_2]

منبع: tarahi-news.ir