این فرد اگر کلیدی سرعت بیشتری شنا کند می تواند تا ۷۱۵ کالری در ساعت بسوزاند. 7- کلیدی دیگران رقابت کنید. درصورتیکه کودک، سن بیشتری دارااست از تخته شنا (kickboard) به کار گیری کنید. اصلی نمیباشد چطور شنا میکنید، زمانی که تن خود را در آب حرکت میهید از عمده ماهیچه تن خود به کار گیری میکنید. این تماس نیز میتواند در سطح آب باشد و نیز در پایین یا این که بالای آب. در طول حرکت اجازه ندهید باسن ذیل بیاید یا از حالت مهم خود بیرون شود. همین به شما یاری می کند پتانسیل واقعی خود را گشوده کرده و توان حیاتی خود را به روشی که هیچ گاه تصور نمی کردید بهبود بخشد. مهم ترین عواملی که موجب خوف از آب می شود را به اختصار ابلاغ می نماییم. • مچ های دست در نزدیکی آب باید تغییر تحول زاویه دهند. چنانچه کماکان حساس می نمایید گردن خود را به زاویه های غلط می چرخانید زانوها را بندازید تا فرمتان بهبود بیابد. اگر توانش را ندارید که قفسه سینه را به زمین نزدیک نمایید ممکن هست به گردن فشار بیاورید و پیشانی را به سمت زمین بیاورید. ۲- شروع به تحت بردن تن کنید، کمر را صاف نگه دارید و به جهت خنثی نگه داشتن موقعیت گردن نگاه خویش را روی ۹۰ سانت جلوتر از خود متمرکز نمایید تا زمانی که قفسه سینه به حلقه شنا بزرگ زمین نزدیک شود. راه حل: در صورتی که تا به حال زمان انجام حرکت شنا احساس گردن درد کرده باشید همین احتمال وجود دارااست که گردن خویش را در موقعیت خنثی نگه نمی دارید. اگر مشکلی در شنوایی خود احساس می کنید، متخصص شنوایی شناس می تواند همین مشکل را تحلیل کرده و در شکل لزوم سمعک مناسب برای گوشتان تجویز کند. در هر هم اکنون چنانچه شما فقط می خواهید به جهت تفریح و یا برای بقا شنا کنید ، آن قوام به همین ترازو دارای نیست. چنانچه فرم تن خطا باشد عضلات کمتری مشغول می وشند و تاثیر ورزش هم کاسته می شود. به جهت حل همین اختلال قبل از انجام حرکت بدن خود را پاره ای به سمت جلو بکشید تا کتف ها درست بالای مچ دست ها قرار بگیرند. کرال جلو از همگی سریع تر است لذا بهترین نوع به جهت طی مسافت طولانی خیس در مذت زمانه دیتا شده می باشد. علاوه بر تمام این مسائل، شنا یکی از بهترین ورزش هایی می باشد که به سالم قلب و عروق و بهبود متابولیسم بدن امداد قابل ملاحظه ای می نماید. وقتی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه اهمیت حلقه شنا شورتی کودک وب وبسایت خویش باشید.

ایندکسر