نحوه پیگیری مراحل آیفون با استفاده از برنامه Apple Health



دنبال کردن مراحل آیفون آسان است. همچنین به طور کلی استفاده از برنامه Apple Health نیز آسان است. این نه تنها مراحل شما را برای شما ردیابی می کند ، بلکه می تواند برای ردیابی فعالیت بدنی روزانه شما ، از دقیقه هایی که تمرین می کنید تا ساعاتی که ایستاده اید ، مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین اگرچه به اندازه برخی دیگر از برنامه های تناسب اندام که می توانید برای آیفون بارگیری کنید جذاب نیست ، اما در ارائه اطلاعاتی درباره سلامتی و تناسب اندام اساسی شما بسیار خوب عمل می کند.

در این مقاله نحوه ردیابی مراحل iPhone با استفاده از برنامه Apple Health توضیح داده شده است. همچنین توضیحاتی گام به گام در مورد نحوه استفاده از برنامه Apple Health به طور کلی ، از جمله نحوه استفاده از آن برای نظارت بر مواردی مانند خواب ، ضربان قلب ، وزن ، رژیم غذایی و موارد دیگر ارائه می دهد.

نحوه استفاده از برنامه Apple Health برای پیگیری مراحل

ابتدا با ضربه زدن روی صفحه اصلی آیفون ، برنامه Apple Health را باز کنید. هنگامی که برنامه را برای اولین بار باز می کنید ، از شما خواسته می شود که نمایه سلامتی خود را تنظیم کنید. به عبارت دیگر ، شما اطلاعات اساسی مانند نام ، جنسیت ، تاریخ تولد ، قد و وزن خود را وارد خواهید کرد. نیازی نیست این اطلاعات را وارد کنید ، اما به برنامه کمک می کند تا تصویری واضح و کامل تر از سلامت کلی شما ارائه دهد.

به محض تکمیل نمایه سلامت خود ، به صفحه خلاصه برنامه Health ، که داشبورد اصلی خلاصه داده های سلامت شما است ، منتقل می شوید. اکنون باید بتوانید داده های مرحله خود را در این صفحه بدون نیاز به فعال سازی یا اعطای مجوز مشاهده کنید. با این حال ، اگر مراحل را در خلاصه مشاهده نمی کنید ، در اینجا کارهایی که می توانید انجام دهید وجود دارد:

مرحله ی 1: در صفحه خلاصه ، روی ضربه بزنید ویرایش (نزدیک گوشه بالا سمت راست).

گام 2: دست زدن به همه چيز بخش برای مشاهده انواع مختلف فعالیتهایی که می توانید نظارت کنید. به پایین بروید و روی ضربه بزنید مراحلبه طوری که ستاره آبی در کنار آن پررنگ می شود. سپس ضربه بزنید انجام شده.

مرحله 3: بعد از ضربه زدن انجام شده، به صفحه خلاصه باز خواهید گشت. به پایین بروید و روی ضربه بزنید مراحل.

مرحله 4: این شما را به صفحه کنترل مراحل خود هدایت می کند. شما می توانید گرافی را مشاهده کنید که به شما نشان می دهد امروز چند قدم برداشته اید (گرچه بخاطر داشته باشید که برای شمارش قدم های خود بدیهی است که باید با آیفون خود راه بروید). با ضربه زدن روی مراحل متوسط ​​خود در هفته ، ماه یا سال گذشته می توانید مشاهده کنید W ، M ، و ی بخشهای بالای نمودار. همچنین می توانید به پایین اسکرول کنید تا لهجه های مختلف را ببینید و خلاصه ای از تغییر تعداد مراحل خود را در طول زمان بیان کنید.

این همه چیز است. اما یک بار دیگر ، اگر می خواهید از Health برای پیگیری میزان قدم های روزانه خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که آیفون خود را در پیاده روی به همراه دارید. روش دیگر ، شما می توانید مراحل را با Apple Watch خود بشمارید (در صورت داشتن یک مرحله) ، که می تواند برای ردیابی ضربان قلب و همچنین سایر علائم حیاتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه استفاده از برنامه Apple Health برای پیگیری سلامت کلی شما

می توانید مراحل iPhone را با استفاده از برنامه Health ردیابی کنید ، اما همچنین می توانید از این برنامه برای ردیابی طیف گسترده ای از موارد دیگر استفاده کنید.

اساساً می توانید با ضربه زدن روی هر فعالیت ردیابی کنید ویرایش در گوشه بالا سمت راست صفحه خلاصه کلیک کنید. سپس ضربه بزنید همه چيز شروع به پیمایش در تمام فعالیت ها و اندازه گیری ها می کند. سلامتی به شما امکان می دهد پیگیری کنید.

به عنوان مثال فرض کنید می خواهید وزن خود را پیگیری کنید. آنچه شما انجام می دهید این است:

مرحله ی 1: برنامه Health را باز کنید ، سپس روی ضربه بزنید ویرایش هنگامی که در داشبورد خلاصه قرار گرفتید سپس ضربه بزنید همه چيز بخش.

گام 2: به پایین به بخش اندازه گیری بدن بروید. ضربه زدن وزنبه طوری که ستاره آبی در کنار آن پررنگ می شود. سپس ضربه بزنید انجام شده.

مرحله 3: برگشت به خلاصه ، به پایین پیمایش کنید و ضربه بزنید وزن. این عبارت “بدون داده” است. با این حال ، می توانید داده ها را به صورت دستی بر اساس ، به عنوان مثال ، وزن صبح خود اضافه کنید. ضربه زدن داده اضافه کنید. با این کار می توانید وزن خود را برای امروز وارد کنید. در آخر ضربه بزنید اضافه کردن.

بدیهی است که برای ایجاد نمایه وزن روزانه باید این کار را هر روز انجام دهید. با این حال ، انجام این کار در برنامه Health شاید مفیدتر و آموزنده تر از صرف ثبت وزن خود در یک دفتر خاطرات (یا نگه داشتن آن در ذهن باشد) است. این به این دلیل است که گرافی که برنامه Health برای وزن شما نشان می دهد ، تصوری کاملاً واضح درباره چگونگی عملکرد شما در زمینه کاهش ، افزایش یا حفظ وزن به شما می دهد.

باز هم می توانید برای طیف وسیعی از شاخص ها و فعالیت های مختلف این روند را طی کنید. به عنوان مثال ، می توانید مسافت دوچرخه سواری ، ساعت های ایستادن ، فاصله شنا ، فاصله از ویلچر ، شاخص توده بدن ، علائم بیماری ، ضربان قلب ، مصرف غذا ، خواب و موارد دیگر را ردیابی کنید. به یاد داشته باشید که برخی از فعالیت ها یا علائم حیاتی را می توان با Apple Watch یا برنامه های شخص ثالث ردیابی کرد که می توانید از فروشگاه App Apple بارگیری کنید.

نحوه مدیریت داده ها از برنامه Apple Health شما

تقریباً قابل درک است که داده های سلامتی شما حساس و شخصی هستند. به همین ترتیب ، ممکن است بخواهید داده های ثبت شده توسط برنامه Apple Health را حذف کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

مرحله ی 1: در صفحه خلاصه ، روی نماد Apple ID در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

گام 2: دست زدن به برنامه های کاربردی، که زیرنویس آن حریم خصوصی است. سپس ضربه بزنید سلامتی.

مرحله 3: اگر می خواهید همه داده های اضافه شده به برنامه Health را حذف کنید ، روی ضربه بزنید همه داده ها را از Health حذف کنید. اگر فقط می خواهید برخی از داده ها را حذف کنید ، نوع داده مربوطه را لمس کنید (به عنوان مثال وزن)

مرحله 4: دست زدن به ویرایش. قرمز و گرد را لمس کنید حذف نمادی در سمت چپ قطعه داده ای که می خواهید حذف کنید. سپس ضربه بزنید حذف، در سمت راست متناوباً ، با ضربه زدن می توانید تمام داده های وزن را حذف کنید همه را حذف کنید در گوشه بالا سمت چپ

توصیه های سردبیران







منبع: tarahi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>