مشکلات مشترک Google Meet و نحوه رفع آنها


Google Meet به یکی از راه حلهای استاندارد کنفرانس ویدیویی تبدیل شده است ، خواه در یک جلسه کاری شرکت کنید یا با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. با این حال ، مانند تمام قسمت های نرم افزار ، Google Meet کامل نیست و ممکن است در این راه با مشکلات مختلفی روبرو شوید. اگر با آن مشکلی دارید ، این راهنما برای کمک به شما در بازگشت و کار تا حد ممکن بدون درد به شما کمک می کند.

همچنین ، حتماً این نکات و نکات خارق العاده برای تماس ویدیویی بعدی Google Meet خود را بررسی کنید – آنها می توانند رویداد شما را به سطح جدیدی برسانند.

مشکل: شما نمی توانید به یک جلسه بپیوندید یا شروع کنید

اگر برای پیوستن به یک جلسه ویدیویی Google Meet یا ایجاد جلسه جدید مشکلی دارید ، ابتدا مطمئن شوید که با یک حساب Google یا G Suite وارد سیستم شده اید – می توانید این کار را با مراجعه به وب سایت Google انجام دهید ، سپس روی آبی کلیک کنید ثبت نام دکمه. اگر کاربر G Suite هستید ، ممکن است لازم باشد با مدیر خود مشورت کنید تا مطمئن شوید Google Meet برای سازمان شما در Google Admin Console فعال است.

مشکل: شماره ای برای قرار ملاقات شما ارائه نشده است

در این زمان ، فقط جلسات ایجاد شده توسط کاربران Google Workspace دارای شماره شماره گیری هستند که به شرکت کنندگان در جلسه اجازه می دهد جلسه ای را از طریق تلفن خود فراخوانی کنند. علاوه بر این ، در حالی که ایالات متحده از ویژگی شماره گیری پشتیبانی می کند ، همه کشورهای جهان شامل نمی شوند. برای اطمینان از اینکه کشور شما از شماره گیری پشتیبانی می کند با Google تماس بگیرید.

خطا: کاربران آموزش نمی توانند خارج از دامنه بپیوندند

اگر از حساب کاربری G Suite for Education یا G Suite Enterprise for Education استفاده می کنید ، یک خطای شناخته شده وجود دارد که سازنده جلسه برای تأیید یا رد درخواست های پیوست خارج از دامنه باید در آن شرکت کند. در نتیجه ، صفحه “درخواست برای پیوستن” خراب خواهد شد. تا زمانی که این مسئله حل نشود ، بهترین راه حل این است که اطمینان حاصل کنید که سازنده جلسه در مکالمه باقی می ماند در حالی که همه شرکت کنندگان با آدرس ایمیل خارجی در آن حضور دارند.

مشکل: قرار ملاقات شما کامل به نظر می رسد

اگر دیگر نمی توانید افراد دیگری را به قرار ملاقات خود اضافه کنید ، ممکن است به حد اشتراک خود رسیده باشید. حسابهای شخصی در Google و G Suite Basic حداکثر 100 شرکت کننده دارد. حساب های G Suite for Education نیز به 100 عضو محدود می شوند ، در حالی که حساب های G Suite Business ، Business Business و Essentials می توانند حداکثر 150 عضو داشته باشند. (Business Starter هنوز به 100 نفر محدود می شود.) برای مشتریان Business Plus و Enterprise ، Google Meet می تواند حداکثر 250 شرکت کننده را پشتیبانی کند.

مشکل: دسترسی به دوربین یا میکروفون شما محروم شده است

هنگامی که برای اولین بار به یک کنفرانس Google Meet می پیوندید ، سیستم اجازه استفاده از دوربین و میکروفن شما را خواهد گرفت. اگر به طور تصادفی سیستم را خراب کردید ، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر پاسخ خود را تغییر دهید:

مرحله ی 1: به وب سایت Google Meet مراجعه کنید ، ترجیحاً با Google Chrome.

گام 2: کلیک جلسه جدید و سپس انتخاب کنید جلسه فوری را شروع کنید از منوی بازشو

مرحله 3: در نوار آدرس Chrome ، کلیک کنید دوربین مسدود شده است آیکون (دوربین کوچک با X قرمز).

مرحله 4: کلیک همیشه به https://meet.google.com اجازه دهید به دوربین و میکروفون شما دسترسی داشته باشد.

مرحله 5: کلیک انجام شده. سپس ممکن است پیامی ظاهر شود ، فقط کلیک کنید رد اگر چنین کند. صفحه وب را تازه کنید تا ببینید دوربین و میکروفون شما دسترسی پیدا کرده و در حال کار هستند.

مشکل: مردم وقتی در MacOS هستند نمی توانند دوربین شما را ببینند

در جدیدترین نسخه های MacOS (Mojave و نسخه های بعدی) ، باید به Chrome یا Firefox اجازه دهید از وب کم شما استفاده کند. این یک اقدام امنیتی است که اطمینان می دهد برنامه های تأیید نشده از وب کم یا میکروفون شما استفاده نمی کنند ، درصورتی که لازم نیست.

توجه: قبل از انجام این مراحل ، مطمئن شوید که دوربین شما به درستی روشن شده است. اگر در برنامه های دیگر مانند FaceTime یا Photobooth به وب کم خود دسترسی دارید ، ادامه دهید.

مرحله ی 1: کلیک سیب آرم در گوشه بالا سمت راست صفحه.

گام 2: انتخاب کنید سیستم اولویت ها.

مرحله 3: انتخاب کنید امنیت و حریم خصوصی تنظیمات.

مرحله 4: انتخاب کنید رازداری و سپس دوربین.

مرحله 5: از هر دو مطمئن شوید گوگل کروم یا فایرفاکس یک چک در کنار آن وجود دارد.

اگر میکروفون شما خراب شود می توانید مراحل مشابه را دنبال کنید. در مرحله 4 ، را انتخاب کنید میکروفون در عوض گزینه دوربین گزینه.

زندگی

خطا: منوهای کشویی در هنگام به اشتراک گذاری صفحه نمایش داده نمی شوند

تیم Google در حال حاضر آگاه است که وقتی پنجره Google Meet را به اشتراک می گذارید ، منوهای کشویی نمایش داده نمی شوند. اگر به منوهای کشویی نیاز دارید ، بهترین گزینه در این مرحله اشتراک گذاری کل صفحه نمایش به جای یک پنجره خاص است.

مشکل: هنگام استفاده در MacOS امکان پذیر نیست

با جدیدترین نسخه MacOS (کاتالینا) ، باید به مرورگر خود اجازه دهید صفحه شما را قبل از ارائه آن ذخیره کند. برای فعال کردن این گزینه از طریق تنظیمات سیستم برنامه ، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله ی 1: کلیک سیب آرم در گوشه بالا سمت راست صفحه.

گام 2: انتخاب کنید تنظیمات سیستم.

مرحله 3: انتخاب کنید امنیت و حریم خصوصی تنظیمات.

مرحله 4: انتخاب کنید رازداری.

مرحله 5: انتخاب کنید ضبط صفحه.

مرحله 6: از هر دو مطمئن شوید گوگل کروم یا فایرفاکس یک چک در کنار آن وجود دارد.

مشکل: کیفیت فیلم ضعیف در هنگام مکالمه

چندین فاکتور مختلف می تواند بر کیفیت تماس ویدیویی شما تأثیر بگذارد. برای شروع ، مطمئن شوید که از وب کم با وضوح بالا از یک تولید کننده معتبر استفاده می کنید. (اگر وب کم خوبی ندارید ، کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم.) همچنین مطمئن شوید شبکه ای که در آن قرار دارید پرسرعت است و می تواند تماس را پشتیبانی کند. اگر هنوز مشکلی دارید ، سایر برگه های مرورگر و برنامه هایی را که ممکن است از منابع استفاده می کنند ببندید. سرانجام ، اگر از VPN استفاده می کنید ، سعی کنید ارتباط خود را با آن قطع کنید ، زیرا ممکن است اتصال شما را کند کند.

اشکال: Google Meet کاملاً در دسترس نیست

شاید متوجه شده باشید که Google با سرویس Meet خود برخی از مشکلات را دارد. برای اطلاعات بیشتر به داشبورد وضعیت فضای کاری Google مراجعه کنید. یک نماد سبز در کنار Meet نشان می دهد که همه چیز به درستی کار می کند ، در حالی که یک نماد زرد یا قرمز مشکلی را نشان می دهد که ممکن است دلیل عدم اتصال شما در این زمان را توضیح دهد.

مقیاس گذاری
مقیاس گذاری

مشکل: باز کردن Google Meet در دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر نیست

برای اطمینان از به روز بودن نسخه Google Meet خود ، از App Store در دستگاه iOS یا Play Store در دستگاه Android خود بازدید کنید. Google فقط نسخه های Meet را به مدت شش ماه نگهداری می کند و نسخه های قدیمی برنامه ممکن است به درستی کار نکنند. متناوباً ، می توانید برنامه را حذف کرده و سپس آن را از فروشگاه برنامه مناسب در دستگاه تلفن همراه خود دوباره نصب کنید.

اشکال: قرارهای ملاقات کل روز را نمی توان برنامه ریزی کرد

گوگل اعلام کرده است که اتاق های جلسات اضافه شده به رویدادهای کل روز “با زمان جهانی هماهنگ (UTC) برنامه ریزی می شوند” ، که می تواند منجر به خطایی شود که از برنامه ریزی جلسه کل روز شما جلوگیری می کند. با برنامه ریزی دستی رویداد به مدت 24 ساعت (با استفاده از منوی کشویی) می توانید این مشکل را برطرف کنید تاریخ و زمان جعبه ها) به جای انتخاب تمام روز هنگام برنامه ریزی جلسه خود را انتخاب کنید.

توصیه های سردبیران







منبع: tarahi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>