[ad_1]

استودیوی جلوه های تصویری Industrial Light & Magic در اوایل سال جاری با پخش ویدیویی از فناوری نوآورانه “تولید مجازی” که در ماندالوریایی، سری محبوب spinoff جنگ ستارگان. ویدئوی پشت صحنه نشان می دهد که چگونه این مجموعه از صحنه ای که با صفحه های LED عظیم احاطه شده است برای ترکیب عناصر عملی با محیط های دیجیتال ویدئویی استفاده می کند که توسط مدیران تیم و تیم جلوه های بصری در زمان واقعی قابل کنترل و دستکاری است.

در سالهای اخیر ، استودیوهای تلویزیونی و سینمایی به طور فزاینده ای از تولید مجازی استقبال کرده اند که عمده این موفقیت ها به دلیل موفقیت پروژه هایی از جمله بوده است ماندالوریایی و 2018 نفر اول، که در بازآفرینی مأموریت آپولو 11 از تولید مجازی استفاده گسترده ای کرد و به دلیل جلوه های تصویری خود ، اسکار گرفت. هرچه محبوبیت آن افزایش می یابد ، این فناوری با کارگاه های تولیدی در هر اندازه در یک محیط غوطه وری سرمایه گذاری می کند که تولید مجازی را امکان پذیر می کند ، این فناوری بیشتر در دسترس قرار می گیرد.

یکی از این استودیوها MELS مستقر در مونترال است که اخیراً اعلام کرده است که کار در صحنه تولید مجازی جدیدی را که مانند صحنه مورد استفاده در ماندالوریایی – توسط صفحه های LED احاطه خواهد شد و توسط Unreal Engine ، نرم افزار انقلابی ایجاد سه بعدی ساخته شده توسط Epic Games (خالق Fortnite)

Digital Trends با رئیس استودیوی MELS مارتین کریر و مدیر عامل VFX کریستینا وایز در مورد تصمیم استودیو برای پذیرش تولید مجازی و اینکه چگونه این روش تولید نسبتاً جدید نه تنها روش ساخت فیلم ها را تغییر می دهد ، بلکه ایمن تر و کارآمد تر است ، صحبت کرد. محیط فیلم سازی. در طی شیوع ویروس کرونا.

روندهای دیجیتال: مرحله تولید مجازی در MELS چیست؟

مارتین کریر: فضایی که ما در MELS ساخته ایم چیزی شبیه به یک استودیوی استارت آپ است. همه ما دیده ایم که چگونه ماندالوریایی از تولید مجازی استفاده می کند و به نوعی یک معیار در همه اینها است. ما فضای آنچنانی نداشتیم [in MELS] همانطور که برای ماندالوریاییاما مرحله ما در عمق 15 فوت با عمق 15 فوت با یک دیوار خمیده و در بالای آن نیز یک سقف کاملاً پوشیده وجود دارد.

بسیاری از افراد ایده فیلمبرداری از بازیگران در مقابل یک صفحه بزرگ را با تکنیک های سنتی صفحه سبز مرتبط می کنند. مزایای تولید مجازی نسبت به تکنیک های سنتی فیلم سازی چیست؟

کریستینا وایز: یکی از مزایای بزرگ این است که شما کنترل بسیار بیشتری روی چارچوب زمانی خود دارید. می تواند یک ساعت جادویی در تمام طول روز باشد. شما می توانید 12 ساعت متوالی از شرایط عالی داشته باشید. این مورد را هنگام استفاده از صفحه سبز یا صفحه آبی دریافت نمی کنید. شما همچنین در یک محیط کنترل شده هستید ، بنابراین می توانید تمام روز هنگام غروب شلیک کنید.

مزیت دیگر این است که شما مجبور نیستید با مشکلاتی از قبیل نشت روی صفحه سبز روبرو شوید و همچنین بازتاب های داخل و خارج عینک یا موارد مشابه را کنترل نکنید. و برای بازیگران و کارگردانان ، شما در واقع در فضا هستید – که مهم است. بازیگران ممکن است دوست نداشته باشند هنگام اجرا یک توپ تنیس یا یک صفحه سبز که نشان دهنده شخصیت یا عنصری است را تماشا کنند و ممکن است خط چشم آنها خاموش شود زیرا آنها نمی توانند ببینند در مقابل چه چیزی واکنش نشان می دهند یا با آن تعامل دارند. بنابراین واقعاً به ما کمک می کند تا کل مجموعه را در مقابل آنها ایجاد کنیم. بنابراین کاملتر است.

چه چیزی شما را بر آن داشت تا در یک مرحله تولید مجازی برای MELS سرمایه گذاری کنید؟

حامل: خوب ، ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که می توانیم ادعاهای خود را تا آنجا که “ما می توانیم این کار را انجام دهیم” پشتیبانی کنیم. تجربه من در بازی های ویدئویی است و کریستین از جلوه های بصری ناشی می شود ، بنابراین ما در مورد برخی از این موارد اطلاعات داریم ، اما اگر یک کار مشابه دیگر انجام دهید ، خواهید فهمید که چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

عاقلانه: در اینجا نیز ما همه ادارات را با هم داشتیم [at MELS] قبلا، پیش از این. ما دوربین داریم ، مراحل داریم ، VFX داریم و DI داریم [aka the Digital Intermediate, which is responsible for digitizing a film and adjusting the color]. بنابراین فکر کردیم ، “بیایید همه چیز را در لیوان پتری بگذاریم و آن را ببریم.”

تولید مجازی به نوعی مشارکت بین بازی ها و تولید فیلم را ایجاد کرده است ، مخصوصاً وقتی صحبت از Unreal Engine می شود. این مشارکت از طرف شما چیست؟

حامل: وقتی به مونترال ، جایی که MELS در آن قرار دارد ، نگاه می کنید ، تولید مجازی مظهر سه یا چهار صنایعی است که در اینجا جمع شده اند. مونترال یکی از مراکز بازی های ویدیویی جهان است. بیش از 10 هزار نفر در اینجا در این منطقه کار می کنند. هزاران نفر در اینجا در جلوه های بصری چه در صنعت فیلم و تلویزیون و چه در تبلیغات کار می کنند. ستون چهارم نیز وجود دارد: شرکت هایی مانند شریک ما ، Solotech ، که نمایش های صحنه را مدیریت می کند و زیرساخت های نمایش ها را ایجاد می کند ، مانند تیلور سوئیفت یا لیدی گاگا. اتفاقات زیادی در مونترال می افتد.

بنابراین ، همه این افراد در این ایده تولید مجازی گرد هم می آیند. شما می توانید بهترین ها را در میان همه این جهان ها گرد هم آورید و اجازه دهید مردم به روشی جدید همکاری کنند. ما دیده ایم که این همکاری خود را در شیوه رشد واژگان به تعداد زیاد نشان می دهد. ناگهان ما همزمان برنامه ریزان و کارگردانان بازی را در صحنه داشتیم و مدتی طول کشید تا همه از اصطلاحات یکسانی برای کاری که می خواستند استفاده کنند ، اما ما به آنجا رسیدیم. و اکنون همه چیز قطعاً بزرگتر از مجموع قطعات آن است – و من فکر می کنم به یک معنا نوید تولید مجازی است.

جلوه های بصری چطور؟ چگونه تولید مجازی VFX را برای شما تغییر داده است ، کریستینا؟

عاقلانه: بسیاری از هنرمندان VFX عاشق عکس گرفتن هستند و غالباً فرصتی برای این کار پیدا نمی کنند. با Unreal Engine ، که به شما امکان می دهد دارایی های بصری زنده ایجاد کرده و در زمان واقعی تغییراتی ایجاد کنید ، اکنون آنها این امکان را دارند. بنابراین این یک مزیت بزرگ برای آنها است و چیزی که لزوماً در خط جلوه های بصری سنتی تجربه نکرده اند. این همچنین پلی است که هنرمندان ما در صحنه می روند ، با کارگردان تعامل و ارتباط مستقیمی برقرار می کنند – که بسیار خوب است زیرا اغلب کارگردان موفق به ملاقات شخصی که این دارایی بصری زیبا را برای آنها ایجاد کرده است نمی شود.

از نظر جلوه های بصری به طور کلی ، فقط فکر می کنم این مرحله بعدی تکامل باشد. این فقط چنین ابزاری خلاقانه و قدرتمند برای مشتریان و تهیه کنندگان و کارگردانان ما است. ممکن است شخصی بگوید: “نمایش فردا باید در بمبئی باشد” و ما می توانیم به آنها بگوییم ، “خوب ، خواهیم دید چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم.” این کاری است که سه چهار سال پیش نمی توانستیم انجام دهیم. بدون موتور Unreal و رندر لحظه ای که اکنون داریم. اگر من یک اپرای صابون می کردم ، یکی از این مراحل را داشتم تا بتوانم شخصیت هایم را از یک قسمت به قسمت دیگر در هر جای دنیا بفرستم.

ویروس کرونا ویروس کرونا چنان تأثیر بسزایی در ساخت فیلم داشته است ، اما به نظر می رسد تولید مجازی چند روش منحصر به فرد برای ایمن سازی فیلم ها را ارائه می دهد. چه مزایایی وجود دارد؟

حامل: استفاده از مرحله مجازی مستلزم انجام بخش بزرگی از کارهای مقدماتی است که پیش از موعد انجام می شود. بنابراین ، هنگامی که به مجموعه رسیدید ، تقریباً آماده رفتن هستید. می توانید اعداد را از این طریق ذخیره کنید.

[Using virtual production] همچنین به این معنی است که شما باید بار کمتری به مکان خاصی بروید. می توانید یک بار محیط را ضبط کنید ، سپس آن را به استودیو برگردانید و در آنجا به تصویربرداری ادامه دهید. این یک محیط کنترل شده است ، بنابراین این عامل دیگری است که باید در این جهان مبتلا به COVID کمک کند.

پس پاسخ استودیوی جدید تاکنون چه بوده است؟ از مدیران چه می شنوید؟

عاقلانه: ما تماس های تلفنی زیادی دریافت می کنیم که مشخصات مرحله و در دسترس بودن را درخواست می کنند و آنها همچنین می خواهند بدانند چه کسی آن را اجرا می کند. آنها می خواهند بدانند تیم MELS کیست. همانطور که اشاره کردم ، در اینجا ما تعدادی از بخش ها برای ایجاد قرقره های استودیویی که ایجاد کردیم ، از صحنه و دوربین گرفته تا جلوه ها و DI کار می کردند. ما نه تنها یک تکنسین تصویربرداری دیجیتال داخلی داشتیم ، بلکه در یک آپارتمان یک رنگ شناس داشتیم که تصویر را به صورت زنده تنظیم می کند. این روش MELS برای استفاده از تکنیک های تولید مجازی است.

آنها همچنین می خواهند بدانند آیا تیم های دیگر می توانند وارد شوند یا خیر. به عنوان مثال ، اگر شما در حال کار بر روی یک بزرگ هستید ، بازی تاج و تختنمایش نوع در جایی که بیش از یک ارائه دهنده VFX وجود دارد ، همه فروشندگان نیاز به دسترسی به مرحله دارند. این چیزی است که ما به روی آن آزاد هستیم و شما را به آن دعوت می کنیم. ما می خواهیم سایر همكاران وارد عمل شوند و بگویند: “من دوست دارم از صحنه به عنوان مشتری استفاده كنم و همه می توانیم با هم كار كنیم.” ما عمدتا سوئیس هستیم. ما در استفاده از خط لوله ، مرحله و مدیریت آن بی طرف هستیم و سعی می کنیم با همه کار کنیم.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد MELS و مرحله تولید مجازی آن در وب سایت استودیو پیدا کنید.

توصیه های سردبیران






[ad_2]

منبع: tarahi-news.ir

ایندکسر