کسب و کارها به جهت پیشرفت باید روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. او‌لین کاری که می بایست در همین حوزه انجام دهید همین است که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی گزینش کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می نمایید برای کسب و کار شما منطقی هست و بایستی املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم حساس را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وب سایت خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و چندین قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب تارنما می بایست از حیث ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، نخست می بایست طریق کار اهمیت تارنما خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه برنامه ای برای وب سایت خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز برای سایت و نیز به جهت بهینه سازی سایت برای google کلیدی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین برهان باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را ادراک نمایند و همچنین در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. داده ها ظریف و دارای ارتباط اصلی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم تلاش به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. این بدان معناست که شما باید در جایی اطلاعات کاملی در مورد کسب و عمل خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد مدل کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به عنوان مثال، چنانچه شغل شما فروش یک متاع است، می بایست تصاویری اساسی کیفیت عالی برای تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها به اندازه در گزینه کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اساسی ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. سایت خویش را مهم اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار برای سایت شما این می باشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خویش را بررسی کنید، به عنوان نمونه در صورتی که به ساخت و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین حریف خود را در حوزه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همچنین تحلیل کنید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش استعمال کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا دو جمله می تواند زیاد کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، اهمیت تصویب اطلاعات اهمیت در وب سایت خود، در کار خویش حاذق و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، بدین ترتیب می بایست کاغذ اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه مهم آن کمپانی چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک کاغذ اطلاعات تماس در وب سایت خویش قرار دهید و تمام دیتاها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک شبکه های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه حساس تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب سایت کسب و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در سایت قرار ندهید، آنها می بایست بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، براین اساس مهم کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی موبایل های هوشمند این قابلیت را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمه ها اختصاری بی فایده میباشد و تارنما بدون استراتژی معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی به جهت صفحات مختلف تارنما خود به کار گیری می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در حیث بگیرید. همین بدان معنا است که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند این می باشد که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق و علاقه خود در هر برگه از وبسایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را تماشا کنید و …
شما بایستی اهداف خویش را در سایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از وب سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور کامل امکانات و اطلاعات حتمی را به رخ آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما بایستی در آن ها عضو گردید و به دست آوردن و فعالیت خود را در وبسایت خود بسط بدهید تا به دست آوردن و فعالیت خود را بسط دهید. این هم در سئوی شما بسیار اثر گذار است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر