شایع ترین مشکلات مقیاس بندی و نحوه رفع آنها


دورکاری بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارد و هزاران شرکت برای به روز نگه داشتن کارمندان خود به کنفرانس ویدیویی روی می آورند. مقیاس گذاری و سایر ابزارهای ملاقات آنلاین این کار را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند ، اما همیشه راه حل مناسبی برای مشکلات کار در خانه نیست.

خطاها و خرابی ها می توانند در یک تماس ویدیویی خوب تداخل ایجاد کنند. خوشبختانه ، اگرچه خدمات قطعی وجود دارد که نمی توانید خیلی از عهده آنها برآیید ، اما اغلب می توانید مشکلات معمول را خودتان برطرف کنید. برای اینکه تماس های زوم شما دوباره به درستی کار کند ، متداول ترین مشکلات بزرگنمایی را که کاربران با آن روبرو هستند را جمع آوری کرده ایم و دستورالعمل های گام به گام نحوه حل آنها را ارائه می دهیم.

اطلاعات بیشتر

مشکل: وب کم یا صدا کار نمی کند

مقیاس گذاری

هیچ چیز ناامیدکننده ای بیشتر از نداشتن وب کم یا کار صوتی هنگام بزرگنمایی نیست. اگر وب کم شما نشان داده نمی شود یا انتخاب شده است اما کار نمی کند ، ابتدا برخی از این نکات اساسی را امتحان کنید.

راه حل 1: تنظیمات بزرگنمایی را بررسی کنید

در پنجره بازشو که درخواست شناسه جلسه را قبل از پیوستن به مکالمه می کند ، تنظیمات زیر را علامت بزنید:

  • به صدا متصل نشوید
  • فیلم من را خاموش کنید

با این کار می توانید با صوتی و تصویری فعال شده خودکار به مکالمه بپیوندید.

راه حل 2: از سایر برنامه های متصل خارج شوید

اگر وب کم شما نمایش داده نمی شود ، مطمئن شوید که سایر برنامه هایی که از وب کم استفاده می کنند بسته هستند. اگر دوربین در حال حاضر از برنامه دیگری در دسترس است ، ممکن است بزرگنمایی نتواند از آن استفاده کند.

راه حل 3: تست صوتی و تصویری

اگر وب کم یا صدا هنوز کار نمی کند ، می توانید با کلیک روی این پیوند صدا و تصویر را در بزرگنمایی آزمایش کنید. پس از باز شدن ، می توانید به یک تماس آزمایشی در برنامه بزرگنمایی بپیوندید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

اگر به شبکه پیوسته اید (یا فقط کافی است وب کم خود را در برنامه اصلی بزرگنمایی بررسی کنید) ، همچنین می توانید با کلیک روی وب کم خود را انتخاب کنید فیلم را راه اندازی کنید (می توان گفت ویدیو را متوقف کنید در صورت تماس) در نوار ابزار پایین. اگر صفحه خالی است ، می توانید کلیک کنید فلش به دوربین فیلمبرداری و انتخاب و انتخاب کنید همان سیستم (یا می توانید ببینید دوربین یکپارچه) یا به طور خاص از این لیست وب کم نامیده می شود.

تنظیمات صفحه فیلم را بزرگنمایی کنید
عکس صفحه

راه حل 4: تنظیمات رایانه را بررسی کنید

گاهی اوقات ممکن است مشکل اصلاً بزرگنمایی نباشد. اگر از رایانه های Windows 10 یا Mac هستید ، ممکن است وب کم شما مسدود شود. برای اطمینان از اینکه برنامه Zoom یا مرورگر وب شما می توانند از وب کم شما استفاده کنند ، می توانید این مورد را با بررسی مجوزهای برنامه اصلاح کنید.

به ویژه در شبکه ، می توانید با راه اندازی مجدد تماس و اطمینان از فشار دادن ، این تنظیم را بررسی کنید اجازه می دهد وقتی از شما خواسته شد به دوربین و میکروفون دسترسی پیدا کنید.

ویندوز 10

“وب کم” را در جعبه جستجو در نوار وظیفه تایپ کنید و C را انتخاب کنیدکدام برنامه ها می توانند به شما دسترسی پیدا کنند دوربین از منو برای دیدن لیستی از برنامه های Microsoft Store و دسک تاپ که اجازه استفاده از وب کم شما را دارند ، به پایین اسکرول کنید.

برای برنامه های فروشگاه غیر مایکروسافت ، باید مطمئن شوید که به آن تغییر می دهید به برنامه های دسک تاپ اجازه دهید به دوربین شما دسترسی پیدا کنند سوئیچ به بر موقعیت.

همچنین می توانید به همین روش جستجو کنید میکروفون و انتخاب کنید تنظیمات حریم خصوصی میکروفن برای انجام همان کار.

سیستم عامل مکینتاش

باز کن تنظیمات سیستم و انتخاب کنید امنیت و حریم خصوصی. سپس کلیک کنید قفل کردن و رمز ورود خود را وارد کنید تا تغییرات ایجاد شود. سپس می توانید کلیک کنید دوربین از نوار کناری مطمئن شوید که مرورگر وب و بزرگنمایی شما برجسته شده است. همچنین باید مطمئن شوید که جعبه میکروفون علامت گذاری شده است.

توجه داشته باشید: برخی از لپ تاپ ها دارای یک سوئیچ وب کم فیزیکی نیز هستند که باید فعال شود تا وب کم به درستی کار کند. اگر موقعیت شما مناسب است ، دوباره چک کنید.

راه حل 5: مجدداً بزرگنمایی را نصب کنید

اگر همه موارد دیگر به شکست منجر شد ، مجدداً زوم را بارگیری کرده و دوباره نصب کنید.

مشکل: در هنگام مکالمه اکو کنید

یکی دیگر از مشکلات رایج زوم ، پژواک صوتی در طول جلسه است. اگر اکو یا بازخورد صوتی را می شنوید ، سه دلیل وجود دارد.

راه حل 1: ورودی را محدود کنید

می توان هم صدای فعال از طریق رایانه و هم از تلفن داشت. در این حالت ، از آنها بخواهید در طول کنفرانس تلفن را قطع کنند یا از صدای رایانه خارج شوند بالا پیکان را به سمت نماد میکروفون و انتخاب انتخاب کنید صوتی رایانه را ترک کنید.

راه حل 2: بلندگوهای خارجی را حرکت دهید

بلندگوهای رایانه یا تلفن ممکن است خیلی به هم نزدیک باشند. از دو نفری که خیلی به هم نزدیک هستند بخواهید از هم جدا شوند یا از یکی از آنها بخواهید کنفرانس صوتی را ترک کند یا صدای دستگاه خود را قطع کند.

راه حل 3: صدای اضافی را غیرفعال کنید

می تواند چندین رایانه با صدای فعال در یک اتاق کنفرانس وجود داشته باشد. بازهم از دو نفری که به هم نزدیک هستند بخواهید از هم جدا شوند. یا از یکی از آنها بخواهید کنفرانس صوتی را ترک کند یا صدای دستگاه شما را قطع کند.

مشکل: مقیاس تاخیر یا یخ زدن در جلسات

تأخیر و یخ زدگی معمولاً نشان دهنده مشکلی در اتصال به اینترنت شما است.

راه حل 1: اتصال را تغییر دهید

در یک دستگاه تلفن همراه ، به منطقه ای با اتصال بهتر بروید تا ببینید آیا این کمک می کند یا نه. در رایانه ها ، در صورت امکان به اتصال اترنت سیمی متصل شوید. در غیر این صورت ، به روتر محلی نزدیکتر شوید و از اتصال 5 گیگاهرتزی استفاده کنید – سریعتر و (معمولاً) کمتر متراکم است.

راه حل 2: سرعت اتصال را بررسی کنید

برای چت ویدیویی موفق ، برای داشتن سرعت اینترنت مناسب تلاش کنید. هنگام مکالمه با چندین نفر در یک محیط تیمی ، سرعت بارگیری در حدود 1 مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری در حدود 800 کیلوبایت بر ثانیه می خواهید. شما همیشه می توانید با یک تست سریع اینترنت سرعت فعلی خود را بررسی کنید. اگر سرعت نامطلوب است ، این کار را تکرار کنید راه حل 1.

راه حل 3: تنظیمات بزرگنمایی را تنظیم کنید

علامت انتخاب را انتخاب کنید HD را فعال کنید و ظاهر من را لمس کنید گزینه ها روشن است ویدئو پانل در تنظیمات. این میزان پهنای باند مورد نیاز اتصال ویدیویی شما (و سربار سخت افزار سیستم شما) را کاهش می دهد و می تواند به عیب یابی مشکلات تأخیر کمک کند.

مشکل: نمی توانم یک صفحه را به اشتراک بگذارم

به اشتراک گذاری صفحه نمایش قسمت مهمی از بسیاری از تماس های بزرگنمایی است. به راحتی کلیک کردن است اشتراک گذاری صفحه در پایین پنجره. اگر قصد دارید صفحه خود را هنگام مکالمه به اشتراک بگذارید ، ابتدا چند تنظیم را بررسی کنید.

راه حل 1: اتصال خود را بررسی کنید

اشتراک صفحه نمایش شما پهنای باند زیادی را اشغال می کند. مطمئن شوید که یک اتصال اینترنتی ثابت دارید و به تماس متصل هستید.

راه حل 2: جلسه ای را در صفحه اشتراک گذاری امتحان کنید

در صفحه اصلی ، کلیک کنید پایین پیکان به جلسه جدید و علامت آن را بردارید با یک فیلم شروع کنید. سپس جلسه شما فقط با یک صدا آغاز می شود و پهنای باند را آزاد می کند. ویدیوی شما به طور خودکار شروع نمی شود.

در غیر اینصورت ، اگر قبلاً در حال تماس هستید و باید صفحه خود را به اشتراک بگذارید ، با کلیک روی ویدیوی خود را خاموش کنید ویدیو را متوقف کنید و سپس سبز را انتخاب کنید اشتراک گذاری صفحه دکمه.

مشکل: هنگام به اشتراک گذاری صفحه کنترل از راه دور وجود ندارد

هنگام به اشتراک گذاری صفحه نمایش ، بیننده ممکن است برای از بین بردن یا توضیح واضح تر فرآیند ، از یک کنترل از راه دور درخواست کند. از این ابزار به عنوان درخواست کنترل از راه دور کنید زیر گزینه ها را مشاهده کنید و در هر زمان که بخواهید می توانید هنگام اشتراک صفحه نمایش به آن دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید کنترل از راه دور را فعال کنید ، اما به درستی کار نمی کند ، باید چندین مشکل احتمالی را در نظر بگیرید.

راه حل 1: کنترل از راه دور را فعال کنید

احتمال این وجود دارد که سهامدار (میزبان) با درخواست موافقت نکند. اعلانی در صفحه آنها ظاهر می شود و آنها باید انتخاب کنند اجازه می دهد برای کنترل از راه دور

راه حل 2: رایانه میزبان مزاحم نشوید

مشترک (میزبان) ممکن است روند را قطع کند. از نظر فنی ، شخصی که صفحه را به اشتراک می گذارد می تواند در هر زمان با کلیک کردن روی ماوس کنترل از راه دور را متوقف کند. همیشه رایانه میزبان را تنها بگذارید در حالی که بیننده (مشتری) کنترل از راه دور را قبول می کند.

راه حل 3: یک دستگاه سازگار پیدا کنید

ممکن است در دستگاه اشتباهی باشید. به عنوان مثال دستگاه های IPad و Android در حال حاضر اجازه درخواست یا ارائه کنترل از راه دور را نمی دهند.

مشکل: هیچ ایمیل بزرگنمایی وجود ندارد

یکی دیگر از مشکلات رایج عدم توانایی دریافت ایمیل از Zoom است. این ممکن است شامل اعلان ها و ایمیل های فعال سازی باشد. رسیدن معمولاً 30 دقیقه طول می کشد و ممکن است بیشتر طول بکشد. در صورت نرسیدن ، باید از پیکربندی صحیح ایمیل خود اطمینان حاصل کنید.

این معمولاً مورد شما نیست ، بنابراین باید از بخش IT خود بخواهید آدرس های ایمیل زوم را در لیست سفید قرار دهد. اگر از Gmail یا سرویس ایمیل شخصی استفاده می کنید ، حساب هرزنامه خود را نیز بررسی کنید. ایمیل ها از طرف شما می آیند [email protected].

مشکل: بزرگنمایی خراب می شود

اگر Zoom خراب شد و کاملاً بسته شد ، ببینید آیا این راه حل ها کمک می کنند.

راه حل 1: مشکلات سرویس را بررسی کنید

وضعیت Zoom Service و Downdetector را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل بزرگنمایی در منطقه وجود دارد. گاهی اوقات مشکلاتی در سرور یا پشتیبانی از سیستم عامل وجود دارد که ممکن است به این معنی باشد که سرویس برای مدتی کار نمی کند. اگر اینگونه است باید منتظر بمانید.

راه حل 2: از نسخه وب استفاده کنید

اگر مشکل منطقه ای نیست ، نسخه وب را امتحان کنید. تا زمانی که اتصال اینترنت شما کافی باشد ، اگر برنامه نصب شده با مشکلی روبرو شود ، کمی مطمئن تر است.

راه حل 3: تنظیمات بزرگنمایی را بررسی کنید

گاهی اوقات ممکن است بزرگنمایی در مورد تنظیمات صدا و تصویر اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال ، اگر بخواهد از اتصال وب کم شما به عنوان خروجی صدا استفاده کند ، در نتیجه اغلب خراب می شود. مطمئن شوید که اتصالات ویدئویی به وب کم شما هدایت می شوند و در صورت لزوم ، صدای شما به بلندگوهای متصل منتقل می شود.

مشکل: ما با زوم بمباران می شویم!

Peace N Peas

بله ، بمب گذاری بزرگنمایی چیزی است. پیوستن به یک جلسه خصوصی و ایجاد اختلال در آن با هر چیزی از انفجار موسیقی گرفته تا پورنوگرافی ، مد جدیدی در حال رشد است – حتی دادگاه ها نیز از این مصونیت برخوردار نیستند. اگر کسی جلسه شما را در گذشته بمب گذاری کرده باشد ، یک راه حل وجود دارد که به طرز باورنکردنی در جلوگیری از حملات آینده م effectiveثر است.

نیاز به رمز عبور دارید!

میزبانی که جلسه را ایجاد می کند و دعوت نامه می فرستد ، ممکن است قبل از عضویت ، از همه شرکت کنندگان بخواهد رمز عبور خود را وارد کنند. این بدان معناست که غریبه ها یافتن راه های ورود را دشوار می کنند. در واقع ، به روزرسانی مه 2020 به طور پیش فرض یک رمز ورود را تعیین می کند – برای شروع استفاده از این ویژگی ، فقط Zoom را به روز کنید.

و اگر نگران هک شدن به روش های پیچیده تری هستید ، خبرهای خوبی وجود دارد. در ماه مه سال 2020 ، زوم اعلام کرد که قصد دارد رمزگذاری پایان به پایان را برای همه جلسات ، نه فقط نسخه های پولی ، ارائه دهد. معاینه فنی در اکتبر سال 2020 آغاز شد.

در نهایت ، این به محافظت از محتوا و جلوگیری از نسخه های پیشرفته تر Zoom-bombing حتی در صورت استفاده از حساب رایگان کمک می کند.

توصیه های سردبیران







منبع: tarahi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>