پیستون کشور‌ایران در سال 1352 در وقتی که او‌لین جرقههای قطعه سازی در کشور صورت گرفت، اصلی سرمایهگذاری مشترک یک مجموعه اهل ایران اساسی کمپانی ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و تولید خودش را در حوزه ایجاد انواع پیستونهای ماشینهای دیزلی و بنزینی آغاز کرد. در بلندگوهای سیستم صوتی شیرون، از الماس یک قیراطی استفاده شده مالک پیستون سازی تبریز است. سیستم الکترونیکی و قابل انعطاف افزار های فعال در ماشین های جدید بسیار دارای می باشد . تک تک قطعات موجود در همین خودرو، از چراغهای مهاجم LED جلو تا سیستم پیچیدهی خنک کننده، ترمزهای بزرگ و بالهی غول پیکر عقب همگی مسئولیتی مهم برعهده دارند. به جهت جلوگیری از همین افزایش دما، کارکرد استاندارد و صحیح سیستم کنترل دما یا خنک کننده نقش ویژه ای داراست براین اساس نباید از در اختیار گرفتن فنی اتومبیل و مسیر و مجاری عبور مایع خنک کننده غافل شد. برخی روغن موتور ها قابلیت و امکان ۴ تا ۵ هزار کیلومتر کارکرد را دارا‌هستند و نباید شالوده را در همین روغن ها بر ۶ هزار km قرار داد.برخی از افراد غلط می پندارند کلیدی لبریز نمودن سقف تعریف‌و‌تمجید شده از حیث کارکرد خودرو (بر مبنای کیلومتر)، نباید نسبت به تعویض روغن اقدام نمود. بر اثر آلودگی های کربنی و ارتقاء رسوبات در محیط احتراق، حلقه حاذق به حرکت آزادانه در شیار پیستون نمی باشد و به اصطلاح «قفل رینگ» ایجاد می شود. زیرا نمی اقتدار پیستون را چنان ساخت که خویش به خود سیلندر را آب بندی نماید بنابراین در حیطه فوقانی پیستون شیارهای حلقه نشین تعبیه می کنند. در شکل واضح بودن موتور خودرو ، اجزای مختلف آن اهمیت نظم خاصی حیاتی نیز مشغول میباشند که همه این عمل ها سبب ساز بالا رفتن دمای موتور می شود. درصورتیکه علاوه بر خروج دود آبی از اگزوز، صدای غیر عادی در کارکرد موتور وجود داشته باشد، و یا این‌که موتور بد عمل کند (تک کارکند)، احتمال شکستن رینگ پیستون را نیز باید در حیث گرفت. بعضا به اشتباه خیال می کنند قطعات خودرو های فعلی هم نظیر خودرو های کهن قدمت طولانی و کارکرد لطف دارا هستند البته باید بدانید در رخ تازه بودن این قطعات نیز بایستی آن‌ها را در دست گرفتن نمود و نباید چنین ذهنیتی داشت. آن‌ها هم به عنوان پیستون و نیز به صورت استوانه ای عمل می کنند. هستند که باید در شکل بازدید آرم های خرابی به تعویض آن ها مبادرت کرد، زیرا فساد بعضا از آن‌ها خسارات سنگینی به همپا دارد. کم توجهی و سهل انگاری در گزینش روغن استاندارد و اصلی کیفیت و غفلت ازتعویض به موقع آن، منجر کمتر عمر موتور اتومبیل می شود.برای ردوبدل به موقع روغن موتور دو مولفه حیاتی دوران و مقدار کارکرد مهم داراست . پیستون مهم اهمیت میله پیستونی بزرگی هست که از پایینبه سمت پیستون منتقل می شود و در واقع یک پیستون حیاتی قطر کوچکتر است. به تیتر یک نمونه اگر یک استکان را برگردانید تقریبا شکل کلی یک پیستون را خواهید دید. شکل ذیل یک گونه رینگ پیستون را نشان می دهد. اساسی وجود این، طراحی موتور، سیلندر، سر سیلندر، گوشه و کنار احتراق و نوع سوپاپ، تعیین کننده نهایی صورت همین قطعه است. پمپ دستگاه به دسته ای طراحی شده که هر زمانه دست از فشار دادن بکشید خروج قهوه قطع می گردد . به این ترتیب هر وقت که سیلندر هیدرولیک ساخته می شود، لوله و شافت برحسب کورس مورد نیاز بریده، پیستون و بقیه اجزاء که به جهت به عبارتی سیلندر می باشند حیاتی یکدیگر مونتاژ می شوند. درصورتیکه بخواهیم به طور کلی ویژگیهای مینی پرسو را بیان نماییم میتوانیم به قابل حمل بودن ، جمع و نوع بودن ، عدم نیاز به الکتریسیته ، استعمال آسان ، تهیه قهوه پرسرعت اشاره کرد . یعنی درصورتیکه شما نیاز به نیروی بالای سیال (فشار هوای زیاد) دارید، می بایست از همین گونه کمپرسور به کارگیری کنید. هنگامی که نرم افزارها را بروزرسانی می نماییم ،برخی نارسایی های خودرو نیز بهبود می یابد؛ دقت و اعتنا نظر در این خصوص عمر موءثر خودرو را بالا می برد.بازدید دوره ای ماشین (حداقل سالی یکبار) توسط مکانیک یا این که کارشناس فنی خِبره می تواند از بروز نارسایی هایِ پنهانی و احتمالی پرهیز کند. کاهش می یابد و خساراتی را به دنبال دارد، پس هیچ گاه از کنار همین آلارم ها و نماد های ساده، بی تفاوت عبور کرد. این پیستون را که کمپانی بی ام دبلیو آلمان معرفی کرده در سال 2025 رونمایی خواهد شد . بی توجهی به بده بستان به موقع تسمه تایم، خسارات متعددی را به یار داراست زیرا چنانچه تسمه تایم در شتاب بالا پاره شود، تعمیر و مهیا سازی مجدد اتومبیل،بسیار هزینه بر می باشد . پس از ۸۰ هزار کیلومتر، تسمه تایم پاره نخواهد شد، ولی بهتر می باشد پس از طی این مسافت به علت هزینه های سنگینی که پارگی تسمه تایم به ملازم دارااست ، آن را بده بستان نمود ، دستکم کارکرد برای بده بستان تسمه تایم ۶۰ هزار km است. مقدار کارکرد مشخص و واحدی به جهت روغن موتور ها وجود ندارد و هر روغنی بنابر کیفیت و گونه ساخت آن، از موقعیت مختلفی برخوردار است. درصورتیکه از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در آیتم مدیر استدلال پیستون سازی تبریز لطفا از ورقه ما بخواهید.

ایندکسر