بهترین پیشنهادات برای تناسب اندام در خانه برای نوامبر 2020



آیا آماده ساختن سالن ورزشی خانگی که آرزوی آن را دارید یا تجهیزات موجود خود را ارتقا دهید؟ ما در وب جستجو کردیم تا تجهیزات ارزان قیمت بدنسازی خانگی را پیدا کنیم و یک انتخاب عالی از تجهیزات و لوازم تمرینی برای تقویت تمرینات و بهبودی شما پیدا کردیم. این دسته از محصولات بسیار فعال است ، اما اکنون پیشنهادات بیشتری نسبت به اوایل سال جاری وجود دارد ، بنابراین اگر در این هفته چیزی را که می خواهید نمی بینید ، مرتباً بررسی کنید

بهترین معاملات امروز برای تناسب اندام در منزل

  • تناسب اندام خانگی قابل حمل بدن Bodygym Core – 50 دلار، 60 دلار بود

  • وزن دمبل قابل تنظیم 66LB – 139 دلار، 146 دلار بود

  • ساعت هوشمند Fitbit Sense – 280 دلار، 330 دلار بود

  • Total Gym APEX G3 Home Fitness – 399 دلار، 500 دلار بود

  • دوچرخه Schwinn Airdyne AD2 – 399 دلار، 599 دلار بود

  • شانه NordicTrack RW200 – 800 دلار، 1299 دلار بود

  • ProForm Studio Bike Limited دوچرخه ورزشی با عضویت 1 ساله در iFit – 1079 دلار، 1799 دلار بود

راهنمای مبتدیان برای ورزشگاه های خانگی

یک سالن ورزشی کامل خانگی تجهیزات بسیار خوبی برای یک سالن ورزشی خانگی است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. خوب است که ابتدا از تجهیزات تک نفره شروع کنید و به تدریج اضافه کنید. اجازه ندهید هزینه های اولیه یا سایر موانع شما را متقاعد کند که به یک باشگاه ورزشی بروید ، حتی اگر ویروس کرونا یک تهدید محسوب شود. به همه دلایلی که مردم سالن های ورزشی را در خانه ترجیح می دهند فکر کنید.

فواید سالن های ورزشی خانگی

درست مثل افرادی که هزینه عضویت در سالن بدنسازی را پرداخت می کنند اما هرگز به آنجا نمی روند ، ساختن یک سالن ورزشی عالی خانگی در صورت عدم استفاده از آن ، تناسب اندام یا سلامتی شما را بهبود نخواهد بخشید. با توجه به این نکته مهم ، که برای هرگونه تجهیزات تناسب اندام اعمال می شود ، در اینجا برخی از مزایای اصلی ورزشگاه های خانگی آورده شده است.

  • یک سفر کوتاه برای کار – برای رفتن به سالن ورزشی خانگی نیازی به رانندگی یا حمل و نقل عمومی نیست. ترافیک مشکلی نخواهد داشت و نیازی به تنظیم برنامه خود با تقویم و ساعات روزانه بدنسازی نخواهید داشت.
  • آنچه می خواهید بپوشید – مشکل پوشیدن یک لباس به ورزشگاه ، تغییر کاربری به وسایل ورزشی و سپس تغییر دوباره ، ممکن است لباس سوم برای رفتن به دفتر؟ این نگرانی با آمادگی جسمانی در خانه به پایان رسید. تا زمانی که راحت و ایمن باشید ، ممکن است آنچه را انتخاب کرده اید نپوشید.
  • بدون انتظار – خرابی شماره 1 در بسیاری از سالن های ورزشی و باشگاه ها منتظر است افراد دیگر با تجهیزات به پایان برسانند تا بتوانید برگردید. و سپس ، اگر از طرف افراد بعدی که منتظر استفاده از همان دستگاه یا وزنه هستند تحت فشار قرار بگیرید ، می تواند تمرکز و تمرین شما را گیج کند.
  • بدون ثبت نام یا محدودیت زمانی – تا زمانی که نیازی به مذاکره با اعضای خانواده نداشته باشید ، باید آزاد و واضح باشید تا هر زمان و هر زمان که بخواهید روی تردمیل یا دوچرخه ورزش خانگی سوار شوید. اگر تا به حال تجربه ناامیدکننده ثبت نام برای استفاده از ماشین را با پیروی از شخصی که به موقع یا اصلاً در جایگاه خود حاضر نمی شود تجربه کرده اید ، دسترسی نامحدود به تجهیزات بدنسازی در منزل دلیل کافی برای ترک تحصیل در سالن ورزشی است.
  • شما موسیقی را انتخاب می کنید – ایجاد لیست پخش دارای مزایای زیادی است ، اما فقط در صورتی که موسیقی را دوست داشته باشید کارساز است. اگر از موسیقی پخش شده در اطراف سالن بدنسازی متنفر هستید ، نمی توان آن را نادیده گرفت.
  • هیچ کس شما را نمی زند – بسیاری از افراد برای اهداف اجتماعی به سالن بدنسازی می روند ، این امر هنگامی که دیگران در یک دستور کار مشترک باشند خوب است. با این حال ، توجه ناخواسته برای کسانی که فقط می خواهند به تمرینات خود پایبند باشند بسیار معمول است.
  • از باکتری خودداری کنید – شما می توانید تجهیزات تناسب اندام خود را در خانه و محل تمیز نگه دارید بدون اینکه نگران باشید در مورد بسیاری از افرادی که نمی شناسید میکروب ها در کمین شما هستند.

چه چیزی نیاز دارید

یک سالن ورزشی کامل خانگی تجهیزات بسیار خوبی برای سالن بدن سازی در منزل شما است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. لازم نیست همه چیز را یک باره خریداری کنید ، اما با گذشت زمان به ساخت مجموعه ای از تجهیزات اضافی کمک می کند. حتی می توانید لیست تجهیزات موردنظر را خراب کنید و مراحل یک تمرین خوب را برنامه ریزی کنید.

  • دست گرمی بازی کردن – ممکن است بخواهید برای شروع تمرین خود ، طناب بزنید یا در محل حرکت کنید ، اما همچنین می توانید از هرگونه تجهیزات قلبی با تنظیمات مقاومت کم استفاده کنید. پنج تا 10 دقیقه دوچرخه سواری یا تردمیل تنها چیزی است که شما برای این که قلب شما سریعتر پمپ کند و به سختی عرق کند شروع می شود.
  • کشیدم ، کشیدم – دومین زمان با ارزش برای کشش ، گرم شدن بدن و قبل از شروع تمرین شدید است. کشش عضلات سرماخوردگی صدمه می زند و می تواند منجر به آسیب شود. نوارها ، تشک های یوگا و توپ های ورزشی در انواع و اندازه های مختلف می توانند به روند کششی شما کمک کنند. این کشش دومین مرحله مقدماتی قبل از شروع تمرین است ، بنابراین در این کار بیش از حد یا برای مدت طولانی زیاده روی نکنید.
  • آموزش قدرت – شما چند روز روی قدرت کار خواهید کرد ، بنابراین وزنه های آزاد و سالن بدن سازی کامل بدن همان چیزی است که بدنبال آن هستید. وزنه های آزاد از دمبل های سبک تا سنگین تا آرایه های کامل میله های المپیک و ماشین آلات یا قفس اسمیت متغیر است. اگر از وزنه های آزاد استفاده می کنید ، ست های دمبل قابل تنظیم به نظر گران می آیند ، اما در مقایسه با مجموعه کاملی از دمبل های 5 تا 50 کیلویی ، قیمت معامله ای هستند. دمبل های قابل تنظیم نیز کمتر از وزنه های منفرد ممکن است منطقه تمرین را تحت فشار قرار دهند. برخی از سالن های بدن سازی از وزن بدن شما برای انعطاف پذیری استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از آهن (یا شن و ماسه یا وزن وینیل پر از آب. Bowflex از میله های مقاومت انعطاف پذیر استفاده می کند (از این رو نام شرکت است). یک سالن ورزشی مشترک می تواند بزرگترین هزینه شما باشد ، بنابراین بهتر است قبل از خرید امتحان کنید تا ببینید آیا دوست دارید با دستگاهی با سبک خاص کار کنید.
  • آموزش قلب و عروق – کاردیو یک عنصر مهم برای تناسب اندام است. شما می توانید کاردیو خود را با دوچرخه های معمولی ، دوچرخه های داخلی ، دوچرخه های خوابیده ، چرخه های چرخش ، تردمیل ، ماشین های بیضوی ، استپرها و ماشین های قایق روشن کنید. اگر بتوانید کاردیو خود را مخلوط کنید بسیار عالی است ، اما اکثر افراد کار خود را با دستگاه قلب انجام می دهند ، بنابراین دستگاهی را انتخاب کنید که می دانید به طور مداوم از آن استفاده خواهید کرد.
  • آروم باش – معمول ترین راه برای خنک شدن بعد از یک تمرین سخت این است که به کارهایی که قبلاً انجام داده اید ادامه دهید ، اما با سرعت کم و با نیروی کمتری. اگر تحمل یک وزنه دیگر را ندارید ، 5 یا 10 دقیقه رانندگی کند با مقاومت کم می تواند کارساز باشد.
  • آخرین بخش – آخرین کشش نه تنها به شما کمک می کند تا عضلات خود را شل کنید و هم ممکن است فلکسیون یا انقباض انجام دهید ، آخرین کشش زمانی است که می توانید به بهترین انعطاف پذیری دست پیدا کنید. از کشش کمی بیشتر ، کمی سخت تر و کمی بیشتر از زمان گرم شدن اولیه نترسید.
  • فاکتورهای محیطی – تنظیم و محیط می تواند به معنای تفاوت بین استفاده از سالن ورزشی خانگی فقط چند بار یا به طور متوالی باشد. اگر به کنترل دما نیاز دارید ، فن های کوچک ، بخاری یا دستگاه های AC قابل حمل را در نظر بگیرید. موسیقی کمک می کند ، بنابراین یا یک سیستم صوتی خارجی یا یک پخش کننده قابل حمل می تواند بخشی از تجهیزات تناسب اندام باشد. دسترسی به آب آشامیدنی ضروری است و ممکن است بخواهید در یک دستگاه آبمیوه گیری یا مخلوط کن برای لرزش یا اسموتی های سالم سرمایه گذاری کنید.

لازم نیست یک ثروت صرف کنید

شما می توانید در حدود هر بودجه ای یک سالن ورزشی خانگی بسازید ، حتی اگر ابتدا با وسایل پیدا شده یا استفاده شده شروع کنید. در هر دسته از تجهیزات تناسب اندام خانگی سطوح مختلفی از قیمت و کیفیت وجود دارد. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، دیگر نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات و ماشین آلات در سطح حرفه ای یا تجاری نیست. اگر در حال خرید وزنه های رایگان هستید ، با چند شروع کنید و بعداً اضافه کنید. بعضی اوقات می توانید معاملات خوبی در مورد تجهیزات تناسب اندام دست دوم پیدا کنید ، اما جستجوی پیشنهادات تولید کننده یا تجهیزات پیشرفته نیز می تواند به شما کمک کند در پروژه خود برای یک سالن ورزشی ارزان خانگی هزینه زیادی پس انداز کنید.

اکنون که سالن بدنسازی خود را سازماندهی کرده اید ، چرا پیشنهادات دفتر خانه ما را بررسی نمی کنید؟ در آنجا همه چیز پیدا خواهید کرد – از بخاری های لیوانی با تخفیف گرفته تا نمایشگرهای ارزان قیمت.

ما تلاش می کنیم تا به خوانندگان خود کمک کنیم تا بهترین پیشنهادات را برای محصولات و خدمات با کیفیت پیدا کنند و آنچه را با دقت و به طور مستقل پوشش می دهیم ، انتخاب کنند. قیمت ها ، جزئیات و در دسترس بودن محصولات و پیشنهادات این نشریه در هر زمان ممکن است تغییر کند. قبل از خرید حتماً معتبر بودن آنها را بررسی کنید.

Digital Trends می تواند در مورد کالاهای خریداری شده از طریق پیوندهای ما کمیسیون کسب کند ، که از کار ما برای خوانندگان ما پشتیبانی می کند.

توصیه های سردبیران







منبع: tarahi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>