[ad_1]

Grand Theft Auto V شما هنوز هم می توانید حتی بهترین کارت های گرافیک را نیز بدست آورید تا با درآمد خود کار کنند. این یک بازی کاملاً شگفت آور و شدید است ، حتی با وجود هفت سال قدمت ، نه تنها بر روی پردازنده گرافیکی (GPU) بلکه همچنین بر روی پردازنده مرکزی (که ما بهترین پردازنده های AMD و بهترین پردازنده های اینتل را برای کمک به آن ها جمع آوری کرده ایم).

GTA V یک بازی بهینه سازی شده است ، اما با برخی تنظیمات هدفمند می توانید عملکرد خود را بدون تأثیر قابل توجه بر کیفیت تصویر بهبود بخشید. در این راهنما ما بهترین تنظیمات گرافیکی را برای شما ارائه می دهیم GTA V بسیاری از آنها وجود دارد ، اما برخی از آنها عملکرد را بسیار بهتر از دیگران تحت تأثیر قرار می دهند.

چگونه آزمایش کردیم

ما هر یک را آزمایش کردیم GTA Vتنظیمات گرافیکی 1080p با استفاده از معیار داخلی. 1080p قطعاً رایج ترین رزولوشن برای بازی های رایانه ای است. GTA V ‘s این بنچمارک دارای پنج صحنه است که در هر صحنه به طور متوسط ​​فریم ها ایجاد می شوند. ما این میانگین ها را گرفتیم و مجدداً میانگین آنها را گرفتیم تا برای هر یک از تنظیمات گرافیکی یک عدد بدست آوریم.

ما همچنین هر تنظیم را به طور مستقل آزمایش کردیم. در نمودارهای زیر ، عدد به تفاوت عملکرد هنگام تغییر تنظیم مربوطه اشاره دارد. به عنوان مثال وقتی MSAA را آزمایش کردیم ، تنها تنظیماتی بود که تغییر کردیم.

برای آزمایش ، ما از RTX 2080 و Ryzen 7 2700X – هر دو در فرکانس های سهام – با 32 گیگابایت RAM استفاده کردیم. ما هر تنظیم را به حداکثر ممکن رساندیم تا با FXAA و MSAA 8x یک خط پایه – بسیار زیاد یا فوق العاده بدست آوریم. برای شروع کار در اسرع وقت ، تنظیمات زیر براساس اهمیت آنها رتبه بندی می شوند ، با کیفیت چمن بیشترین تأثیر را بر بهره وری دارند.

کیفیت چمن

بر اساس آزمایشات ما ، کیفیت چمن بیشترین تأثیر را در بهره وری بیش از حد دارد GTA V بین Ultra و Normal ما شاهد بهبود متوسط ​​12 FPS بودیم. حتی شکستن کیفیت چمن به High سود قابل توجهی برای بهره وری داشت و به طور متوسط ​​شش شوت اضافی به ما داد. ما تفاوتی بین Very High و Ultra مشاهده نکردیم. پس از گرد کردن ، در هر دو تنظیمات متوجه نرخ متوسط ​​فریم یکسانی شدیم: 63 فریم در ثانیه.

توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه این تنظیم را در حالت عادی یا زیاد بگذارید. با این حال ، تفاوت کاملاً قابل توجهی بین این تنظیمات و Ultra وجود دارد. در حالت عادی ، GTA V تقریباً به همان اندازه سبز نمی شود ، بلکه بیشتر به بافت چمن های مسطح تکیه می کند ، که توسط بوته های گاه به گاه خرد می شود. با این حال ، در مناطق شهری لوس سانتوس تفاوت زیادی مشاهده نخواهید کرد. بنابراین ، ما هنوز هم توصیه می کنیم که کیفیت چمن را کاهش دهید ، حتی اگر به این معنی باشد که هنگام ورود به کوه مقداری چمن را کنار بگذارید.

صاف کردن

کمی عقب تر از کیفیت چمن ، نام مستعار یا به خصوص MSAA است. براساس آزمایش ما ، FXAA مجازات کمی برای عملکرد دارد یا هیچ مجازاتی ندارد و تأثیر زیادی بر جلوه های بصری ندارد. به عنوان یک فرم نرم و نرم ، در صورت تمایل می توانید FXAA را خاموش بگذارید. با این حال ، هیچ تفاوت قابل اندازه گیری در عملکرد وجود ندارد.

تفاوت بسیار زیادی با MSAA وجود دارد ، که جای تعجب ندارد. از بین همه انواع صاف کردن ، MSAA معمولاً در عناوین خود بیشترین درخواست را دارد GTA V تفاوتی ندارد ما با خاموش کردن ساده MSAA ، 8 فریم در ثانیه به دست آوردیم ، اما برخلاف بسیاری از تنظیمات دیگر ، لازم نیست که به طور کامل کیفیت را کاهش دهید. ما همچنان 70 فریم در ثانیه با MSAA 2x فعال شده داریم – تفاوت در یک فریم نسبت به MSAA – و 66 فریم قابل اعتماد با MSAA 4x.

با این حال ، MSAA خواستار است زیرا به ویژه در رزولوشن های پایین کار می کند. اگر از نمایشگر 1080p استفاده می کنید ، ما همچنان MSAA 2x را توصیه می کنیم (با فرض اینکه می توانید نرخ فریم متوسط ​​مورد نظر خود را بدست آورید). با استفاده از نسخه بومی 4K ، خاموش کردن MSAA به طور کلی ایمن است. اگرچه برخی از نام های مستعار همچنان به بهتر دیده شدن تصویر کمک می کنند ، اما شما در ازای عملکرد بسیار کم ، در این وضوح از عملکرد چشمگیر چشم پوشی می کنید.

بعد از FX

Post-FX ج GTA V همه آنچه برای تصویر اتفاق می افتد هنگامی که یک قاب قبلاً ارائه شده است. این شامل عمق میدان دوربین ، تاری حرکت ، نور و موارد دیگر است. اگرچه تفاوت در کیفیت بینایی هنگام مقایسه تنظیمات Ultra post-FX با Normal کاملاً مشخص است ، اما تفاوت به اندازه بازی شما مشخص نیست. به طور خاص ، شکوفه و تیرگی در هنگام حرکت دو بهبود بصری است که واقعاً فقط اگر می دانید به دنبال چه چیزی باشید دلتان برای آنها تنگ می شود. اگر Post-FX را روی Ultra تنظیم کنید ، تصویر بهتری خواهید داشت ، اما حتی با نرمال ، GTA V بد به نظر نمی رسد.

کنار گذاشتن پیشرفت ها با افزایش بهره وری آسان است. بین Normal و Ultra ، ما حدود چهار فریم برنده شدیم و سرعت متوسط ​​خود را به 67 فریم در ثانیه رساندیم. با این حال ، تفاوت بین High و Very High چندان روشن نبود. پس از گرد کردن ، High High و Ultra با همان 63 میانگین فریم در ثانیه بیرون آمدند ، در حالی که High یک فریم را به دست آورد (کاملا در حاشیه خطا).

Post-FX یک تنظیم همه یا هیچ چیز است. در مقایسه با کیفیت و صاف کردن چمن ، تبدیل Post-FX به حالت عادی عملکرد چندانی ندارد. هنوز هم مقدار قابل توجهی پس می گیرد. توصیه می کنیم تنظیمات را در حالت عادی بگذارید. اگر عمق میدان ، گل و تاری در حرکت برای شما مهم است ، ما Ultra را توصیه می کنیم. براساس آزمایش ما ، تفاوت قابل توجهی در عملکرد بین Ultra ، Very High و High وجود ندارد ، بنابراین ممکن است خارج شوید.

شایان ذکر است که قرار دادن Post-FX در حالت بسیار بالا یا فوق العاده دو تنظیم دیگر را باز می کند: قدرت تاری در حرکت و عمق میدان. در عمق میدان عادی و زیاد کاملاً غیرفعال شده است. پس از اینکه به حالت High High یا Ultra تغییر وضعیت دادید ، می توانید آن را روشن کنید اما این بدان معنا نیست که مجبور هستید. با روشن شدن تنظیمات ، تست های خود را اجرا کردیم ، اما خاموش کردن آن در High High سه فریم به دست آورد. اگر ظاهر شما را دوست ندارید GTA V با تنظیم Post-FX روی Normal ، آنرا به خیلی زیاد برسانید و عمق میدان را خاموش کنید.

کیفیت سایه زن

کیفیت سایه انداز بر نحوه درک عمق اجسام تأثیر می گذارد GTA V صحنه هایی که مناطق تاریک و تاریک با هم مخلوط می شوند – مانند تصویر کوچه فوقانی – جایی است که بیشترین تفاوت را خواهید دید. وقتی کیفیت سایه بان را روی Normal تنظیم کنید ، تصویری بسیار مسطح تر به دست می آورید. در نور بسیار زیاد ، دقیقتر روی سطوح مختلف می افتد و به آنها ابعاد بیشتری می بخشد. به دیوار آبی رنگ در عکس بالا ، به ویژه به قسمت پشت ، توجه کنید. با نرمال ، وقتی دیوار به عقب برمی گردد ، جزئیات زیادی را از دست می دهیم ، در حالی که با Ultra این جزئیات حفظ می شود.

کیفیت سایه بان تأثیر زیادی در کیفیت تصویر دارد ، اما مانند Post-FX به سرعت هنگام بازی فراموش خواهید کرد. ما با تبدیل کیفیت سایه بان به حالت عادی ، نرخ فریم را از 63 فریم در ثانیه به 67 فریم در ثانیه افزایش دادیم. همین مزیت عملکرد را با High دیدیم که میانگین آن 66 فریم در ثانیه است. کیفیت سایه زن کاملاً تأثیر قابل توجهی در عملکرد دارد ، اما نه به اندازه چمن و MSAA. توصیه می کنیم ابتدا این تنظیمات را کاهش دهید. سپس ، اگر هنوز به عملکرد دلخواه خود نرسیدید ، کیفیت سایه بان را به حالت عادی کاهش دهید.

کیفیت انعکاس

در مورد اینکه چقدر بازتاب ها خوب به نظر می رسند GTA V ، برای تبدیل تنظیمات به Ultra یک مجازات عملکرد کاملاً تعجب آور وجود دارد. با خاموش بودن MSAA در حالت عادی تنظیم شده است ، ما میانگین 66 FPS نسبت به خط پایه 63 FPS داریم. در High High و High ، عملکرد مشابهی داشتیم که به ترتیب به ترتیب 65 FPS و 64 FPS بودیم. اگرچه نرخ فریم ما از نظر فنی در بالا از خیلی زیاد پایین بود ، اما این بیشتر یک مشکل گرد کردن است. میانگین هر دو تنظیمات در واقع در نیم فریم از یکدیگر قرار داشتند.

بازتاب های فوق العاده ، عالی به نظر می رسند. مانند سایه بان ها ، افزایش کیفیت بازتاب سطح عمق را به دنیای بازی اضافه می کند. در تصویر بالا می توانید تفاوت واضحی در بازتاب بین این دو ماشین را مشاهده کنید. اما فراتر از آن ، می بینید که نور هنگام شروع به انحراف در مناطق تاریک کف ، بسیار دقیق تر رفتار می کند. برای مقایسه ، بازتاب های نرم صاف به نظر می رسند و کل کف را خاکستری می شوند.

هنوز هم ، تفاوت زیادی در عملکرد وجود دارد. اگر مشکلی در عملکرد ندارید ، توصیه می کنیم تنظیمات را به حالت عادی یا زیاد کاهش دهید. خبر خوب این است که شما می توانید MSAA را بدون موفقیت زیاد در بازتاب ها بگنجانید. ما برای بازتاب های فوق العاده با MSAA خاموش و حداکثر تا 8 برابر متوجه همان نرخ فریم متوسط ​​شدیم.

کیفیت سایه

کیفیت سایه از اهمیت بسیار کمتری نسبت به حالت فوق برخوردار است. با تغییر تنظیمات به حالت عادی ، سه فریم گرفتیم که میانگین آن به 66 فریم در ثانیه می رسد. توصیه می کنیم این تنظیم را به Normal Independent کاهش دهید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، تفاوت زیادی در کیفیت وجود ندارد و کاهش تنظیمات به کارایی کمک می کند. کیفیت سایه میزان دقیق نمایش سایه ها را کنترل می کند ، که همیشه واضح نیست. در مقایسه ما در بالا ، به عنوان مثال ، هر دو سایه عالی به نظر می رسند.

با این حال ، می توان اختلاف لبه ها را مشاهده کرد. رو به بالا ، برگهای جداگانه درخت سایه می اندازند ، در حالی که در حالت عادی لبه ها با هم تار می شوند. به همین ترتیب ، سایه فوق العاده پویاتر است ، زیرا نور به نقاط خاصی از درخت نفوذ می کند. اگرچه دیدن تفاوت جالب است ، اما هنگام بازی متوجه آن نخواهید شد.

چند معامله وجود دارد که باید هنگام تنظیم تنظیمات سایه به خاطر بسپارید. در این تنظیمات مقیاس نرم و شارپ وجود دارد و هر دو حالت مثبت و منفی دارند. اگر تنظیمات شما روی Soft باقی بماند ، گرافیک شما واضح تر خواهد بود ، اما عملکرد کلی دستگاه شما بهینه نخواهد بود. اگر به انتهای شارپ مقیاس بکشید ، سایه زدن خطوط تصاویر شما را پنهان می کند ، اما عملکرد کلی بهتر خواهد بود.

بافت ها ، tessellation و هر چیز دیگری

تنظیمات فوق مهمترین آزمایشها براساس آزمایش ماست. اگرچه می توانید با کاهش کیفیت بافت ، کیفیت ذرات و فیلتر ناهمسانگرد عملکردی را بدست آورید ، اما این خیلی نیست. با شروع بافت ، ما دو فریم از High High به Normal بردیم ، با میانگین هایمان به 65 فریم در ثانیه رسیدیم. اکثر پردازنده های گرافیکی مدرن باید بتوانند از پس بافت های بسیار بالا و بدون مشکل برآیند. اگر پردازنده گرافیکی قدیمی تر دارید – به خصوص پردازنده ای با حافظه کمتر از 4 گیگابایت – با نرمال کردن بافت ها می توانید عملکرد زیادی را بدست آورید.

ما به استثنای tessellation فقط یک فریم پس گرفتیم و هیچ بهبود عملکرد قابل اندازه گیری برای کاهش کیفیت ذرات به حالت عادی وجود ندارد. به همین ترتیب ، ما تفاوت عملکرد را با فیلتر ناهمسانگردی اندازه گیری نکردیم. GTA V هفت ساله است ، بنابراین اگرچه بازی با توجه به سن و سال آن هنوز هم به طرز شگفت انگیزی خواستار است ، اما بیشتر پردازنده های گرافیکی مدرن می توانند این تنظیمات را با کیفیت 1080p انجام دهند.

توصیه های سردبیران






[ad_2]

منبع: tarahi-news.ir