بخش خرید اینستاگرام یک برد برای مشاغل کوچک است


Chris DeGrau / روند دیجیتال

اکنون که هرکسی چند هفته فرصت دارد تا با بخش خرید اینستاگرام آشنا شود ، وقت آن است که به زانو درآییم و به تصویر بزرگتر نگاه کنیم. اگرچه هیچ شرکتی با یک برنامه محبوب نمی تواند بدون انتظار برخی انتقادات ، دوباره طراحی قابل توجهی در رابط کاربری انجام دهد ، اما بحث و جدال پیرامون این تغییر خاص توجیه شده و به طور منحصر به فردی داغ شده است. جایی که مدت زمان طولانی بخش اعلانات ما در آن ساکن است ، یک کیسه خرید نامعقول تلاش جدیدی را انجام داده است. بیش از یک مزاحمت جزئی (و یک تمرین بازآموزی حافظه عضلانی) ، این اضافی که به نظر می رسد کم عمق و پرمصرف است ، سود بزرگی برای یک تجارت کوچک است که به صورت آنلاین کار می کند.

بدون طوطی بازی کردن آنچه که همه ما شنیده ایم ، باید تاکنون درک کنیم که تجارت آنلاین برای مشاغل از هر اندازه مهمتر از هر زمان دیگری است. و گرچه این ممکن است در مورد همه افراد صدق نکند ، خرید در حالی که بی پروا در حال گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هستید ، به نوعی درمان تبدیل شده است که اکنون فقط نمی توانیم به جای دیگری برسیم. حتی برای کسانی که برنامه را چک نمی کنند ، داده ها نشان می دهد که درصد قابل توجهی از تصمیمات خرید ما تحت تأثیر تبلیغات اینستاگرام متعلق به فیس بوک است. علاوه بر این ، Facebook Marketplace به یک رقیب مطلق در تجارت الکترونیکی تبدیل شده است ، حتی وسایل اینترنتی مانند eBay را بدون زحمت به چالش می کشد.

از نظر دسترسی ، تعداد کمی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند تقریباً به اندازه اینستاگرام شبکه گسترده ای ایجاد کنند. با هدف گذاری صحیح ، مشاغل کوچک این فرصت را دارند که از زمان شروع کار تا پرداخت ، محصولات خود را مستقیماً در معرض دید مردم قرار دهند. می توان ادعا کرد که این کار اکنون از طریق پست ها و داستان های پشتیبانی شده توسط کمپین های تبلیغاتی امکان پذیر است. با این حال ، به این فکر کنید که به مشتری بالقوه تبلیغاتی در مقابل خرید اینستاگرام نشان می دهد ، که شاید بیشتر شبیه افتتاح فروشگاه در مرکز خرید محلی آنها باشد. اولین مورد به طور ناخواسته و بدون هیچ الگوریتمی برای تشکر از حضور در نمایش آنها ، به مشتریان نشان داده می شود. دیگری مقصدی است که مشتری به دلخواه و علاقه خود از آن بازدید کرده است. این یک تمایز مهم است.

از طرف خود ، فیس بوک می داند که به نسل های جوان سیستم عامل خانگی خود دسترسی پیدا نمی کند و در حالی که هر غول رسانه های اجتماعی خوشحال هستند که از این شرکت پول می گیرند و تبلیغاتی را با آن تبلیغ می کنند ، اما تاکنون هیچ کس ترکیبی از بازارهای رسانه های اجتماعی را پر نکرده است. بازار به همان روشی معنی دار که اینستاگرام در اینجا امکان پذیر کرده است.

البته ، ما نمی توانیم کورکورانه و بلافاصله فیس بوک را جشن بگیریم تا از تجارت های کوچک در همه جا محافظت کنیم. تشخیص فیل در صفحه فلزی و شیشه ای مستطیلی مهم است. در دستان صالح ، از خرید اینستاگرام می توان برای ایجاد کارآیی درآمد در اختیار کارآفرینان قرار داد که در غیر این صورت نمی توانند از آن لذت ببرند. اما در اینجا ما در مورد پادشاهی زاکربرگ صحبت می کنیم ، و به همان اندازه احتمال دارد (شاید حتی بیشتر از آن) که تبدیل به یک مرکز دیجیتالی دیگر شود که به راحتی دستکاری می شود ، و الگوریتم آن تقریباً منحصراً توسط کالاهای ارزان قیمت و ابرشرکت ها با عمیق ترین جیب های ممکن تسخیر می شود. فقط زمان می تواند بگوید.

آیا فیس بوک هنگام انتخاب مکان برای تب Store جدید خود ، دقیقاً می دانست چه کاری انجام می دهد؟ به طور مشخص. آیا او می تواند به معنای واقعی کلمه در جای دیگری فکر کند تا از عصبانیت کندو جلوگیری کند و کاربران را از خیر احتمالی که می تواند به بهترین شکل ممکن در فیس بوک انجام دهد منحرف کند؟ شاید. و حتی باعث نشوید که با حلقه ها شروع کنم. هنوز هم ، به همان اندازه که آزار دهنده است ، این نماد کوچک کیف خرید تأثیرات قابل توجهی در تجارت الکترونیکی به طور کلی ، و به ویژه برای مشاغل مشکل دار در دوران سخت دارد. ارزش تماشای آن را دارد تا ببینید که یک یا دو سال پس از شروع سنگین آن چگونه به بلوغ می رسد.

توصیه های سردبیران







منبع: tarahi-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>