پوسته داخلی پمپ اهمیت یک گوشه و کنار دایره ای شکل می باشد که حرکت پیستون ها در این محور می باشد. رخ زیر گونه های رینگ کمپرس را اهمیت کاربرد ویژه آنان کاربرد پمپ پیستونی معرفی می کند. پمپ پیستونی هیدرولیک عموما در انواع متعددی به مشتریان ارائه می گردد که از انواع آن می توان به پمپ پیستونی هیدرولیک محوری، پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی یا پمپ رادیال و پمپ پیستونی فشار حاذق اشاره نمود و از گزاره برند های قابل ارائه می قدرت رکسروت، پارکر، ویکرز، توز ایران و Hawe را اسم برد. بطور بی آلایش در هیدروموتورهای پیستونی از پیستون های یکطرفه استعمال می شود که باز شدن آن به وسیله فشار سیالی می باشد که بر آن ها اعمال می شود و اهمیت بازگشت خویش سیال را تخلیه می کنند. در واقع این پمپ یک جریان مثبت می باشد و زمانی که پیستون ها جا به جا می شوند (با رفت و بازگشت پیستون ها)، سیالات را اهمیت توان پمپاژ می کنند. در این پیستون تاج پیستون ، محل رینگ ها و دامن پیستون به شکل یک واحد و یک جا ساخته می شود. همانگونه که ملاحظه می شود کلیدی وجود حاشیه شیبداری در نصیب بالایی رینگ پیستون، وقتی که پیستون و رینگ به سمت بالا حرکت می کنند، حلقه بر بر روی لایه روغن بر روی جداره سیلندر لغزیده و از جارو نمودن روغن به سمت محفظه احتراق خودداری می شود، درحالیکه زمان حرکت رینگ و پیستون به سمت پایین، به وسیله لبه تیز رینگ، روغن ها از روی دیواره سیلندر جارو شده و از طرز جا رینگی و رخنه ها و شیارهای جا رینگی به درون پیستون و نهایتاً به درون کارتل ساماندهی می شود. در همین حالت که دیواره یا این که مرحله جانبی رینگ به رخ شیبدار ساخته شده است، باید کناره تیز رینگ پیستون به سمت زیر باشد تا هنگام بالا رفتن پیستون، این رینگ برروی لایه روغن موجود بر بر روی دیواره سیلندر لیز خورده و از جارو کردن روغن های جداره سیلندر به سمت گوشه و کنار احتراق پرهیز نماید و در هنگام تحت رفتن پیستون، لبه تیز حلقه که به سمت ذیل هست مثل کناره یک شمشیر عمل کرده و روغن های موجود برروی جداره سیلندر را تراشیده و به باطن پیستون و نهایتاً کارتل ارسال می کند.این مدل رینگ ها باید به تیتر دو‌مین رینگ کمپرسی گزینه استفاده قرار گیرند . در صورت تحت سرسیلندر خودرویی را مشاهده می نمایید که در هر سیلندر آن 4 سوپاپ استفاده شده است. مثلا در یك سیلندر از کالا كامپوزیت دارای حجم 50 سی سی این لقی می تواند 0.0015 اینچ باشد در صورتیكه به جهت یك موتور حیاتی حجم 1200 سی سی از مدل بوش فولادی كه معمولا در خودرو های اسنو موبیل و یا این که اتومبیل های چمن زنی آیتم به کار گیری است همین لقی می تواند حدود :.0055 تا .0075 اینچ باشد . رینگ هایی که وظیفه دوری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمانه حجمی یا گاز محترق شده در دوران احتراق را برعهده دارند، حلقه های کمپرسی نامیده می شوند و عملکرد آن‌ها طبق صورت ذیل سمت چپ می باشد. و آنگاه در هنگام قرار دادن پیستون در سیلندر آن ها را جمع کرد. شما به هنگام آغاز زدن و یک نیش گاز با 50 متر حرکت روی باند میتوانید پرواز کرده و یک خودروی پرنده داشته باشید . یکی از روش های گزینه به کار گیری در پیستونهای ریخته گری ان است که حلقه نشین بالایی را به طور کامل به شکل یک مغزی از جنس چدن یا چدن نیکل دار در قالب قرار می دهند و الومینیوم را بدور ان بریزند روش دیگر کارگزاشتن یک مسافت گذار فولادی می باشد که به منزله سطح بالای رینگ نشین فعالیت می نماید در هنگام ساخت پیستون به روش اهنگری ناحیه حلقه نشین را فلز پاشی می کنند . برای پرهیز از ساخت این صدا تاپیپ های معیوب را عوض نمایید . از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط مضاعف بدنه ی آن میباشد که طراحان بدون چاره می شوند به جهت پرهیز از گریپاژ، پیستون را اهمیت لقی دوچندان بسازند، مگر آن که اهمیت طرح هایی همین انبساط را کاهش دهند. این جور از موتورها گشتاور را از نحوه فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و رجوع آن در درون سیلندر ایجاد می کنند. منتخب از میله اتصال که به پیستون متصل می شود ، انتهای کوچک نامیده می شود و انتهایی که به دور میل لنگ متصل می شود ، انتهای پهناور نامیده می شود. در بسیاری از میله های اتصال یک سوراخ از انتهای بزرگ ، از طرز شفت ، تا رخنه خروجی در امتداد طول آن ها ساخت می شود. نکته: زمانی که تیغه رینگها و فنر آن را نصب کردیم آنان را می چرخانیم و باید آن ها به راحتی در جای خودشان بچرخند و نباید هیچ گیری داشته باشند. برای تحلیل ، فیلتری را دربین ساق سوپاپ و انگشتی فرو ببرید ، اگر دارای همین عمل ، صدا کمتر یافت ، علت « خلاصی بیش از ترازو بوده هست بدین ترتیب باید خلاصی را تهیه و تنظیم کنید . چنانچه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در مورد رینگ پیستون به جهت چیست لطفا از برگه ما بخواهید.

ایندکسر